ساخت گل‌های رنگارنگ کاغذی

ساخت گل‌های رنگارنگ کاغذی

گل‌ها یکی از زیباترین و لطیف‌ترین عناصر موجود در طبیعت‌اند. عنصری که در همه فرهنگ‌های موجود در جغرافیای کره خاکی در دل و دیده آدم‌ها خوش نشسته و عزیز داشته می‌شود. چنین مقبولیتی از جانب همه فرهنگ‌ها، از بعدی دیگر مورد پسند واقع می‌شود. گل‌ها به دلیل تنوع و گونه‌گونی که در شکل و رنگ و بو برخوردارند، در هر فرهنگی به عنوان نماد و سبملی خاص شناخته می‌شوند. این ادعا را می‌توان با مطالعه تاریخ فرهنگی و زیست جمعی هر کدام از اقوام و فرهنگ‌ها به اثبات رساند. چنانکه در ایران باستان گل نیلوفر از ارج و قرب ویژه‌ای در نزد مردم بهره‌مند بوده است. کافی است نقش‌برجسته‌های حکاکی شده بر دیواره‌های تخت جمشید را از با نگاهی گذرا مرور کرد. آنچه که در میان خیل سربازان و جنگ‌افزارها بیش از همه به چشم می‌آید، گل‌های نیلوفری است که در نهایت هنرمندی و تقارن بر سنگ سخت و خارا حک شده‌اند. این علاقه به گل‌ها و گیاهان، با تمام سبقه و پیشینه‌ای که در تاریخ و فرهنگ ایرانی دارد، روندی است ممتد و مستمر. کافی است دیوان شعرای بزرگ ایران را ورقی بزنیم و چامه و چکامه‌های این شاعران و ادیبان نگاهی بیاندازیم تا با خیلی از شعرهایی مواجه شویم که یا در وصف گلستان‌ها و بوستان‌های پردیس‌وش سروده شده‌اند، یا شعرهایی را بیابیم که در آنها رخ یار و صورت دلدار را به گل و ریحان تشبیه کرده‌اند. درست به دلیل همین علاقه وافر است که در هر خانه‌ای که قدم می‌گذرایم، رد و نشانی از عطر و بوی گل و سبزه‌ای می‌یابیم. در این میان برای زیبایی بخشیدن به فضای خانه‌های، کمینه از گل‌های مصنوعی نیز بهره برده می‌شود. از اینرو ساخت گل‌های رنگارنگ کاغذی می‌تواند پیشنهادی باشد در امتداد شور و علاقه‌ی هر ایرانی نازک‌طبعی.

پیش از این و در پست‌های پیشین، در بخش آموزشی سایت، ویدیوهایی بارگذاری شده‌اند  که شیوه ساخت گلدان گل را آموزش می‌دهند. حال وقت آن رسیده است که طریقه ساخت گل‌های رنگارنگ کاغدی را به شما آموزش دهیم.

در پست آموزشی امروز تصمیم گرفته‌ایم در قالب یک ویدیوی آموزشی، شیوه طراحی و ساخت چند شاخه گل کاغذی را با ساده‌ترین روش ممکن و با بهره‌گرفتن از ابتدایی ترین مواد و وسایل در دسترس بیاموزیم. بی‌تردید ساخت چند شاخه گل کاغذی رنگارنگ، متناسب با ذوق و سلیقه شخصی شما می‌تواند زیبایی دوچندانی را به اطاق و محل زندگی‌تان بیافزاید. پس این شما و این هم ویدیوی آموزش ساخت گل‌های رنگارنگ کاغذی.

ساخت گل‌های رنگارنگ کاغذی- کاردستی-طریقه ساخت گل مصنوعی-گل رز-دکوراتیو-گل‌های زینتی

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • زهرا پاسخ

    عالی بود

    اردیبهشت 8, 1397 در 10:20 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم