ساخت ربات نقاش

ربات-نقاش-اسباب‌بازی-هوش‌مصنوعی

ساخت ربات نقاش

روند پیشرفت و توسعه تکنولوژی به امری توقف‌ناپذیر تبدیل شده است. هر روزه شاهد ساخت و معرفی عجیب‌ترین سازه‌های ممکن تحت لوای تکنولوژی و فناوری هستیم. این پیشرفت و توسعه به قدری است که در آینده‌ای نه چندان دور، بسیاری از امور محال به دست تکنولوژی انجام‌پذیر است. بگونه‌ای که آینده پیش روی بشر، جهانی مسخر به دست محصولات تولیدی علم و فناوری است.

روبات‌ها یکی از عجیب‌ترین و در عین‌حال مردم‌پسند‌ترین مظاهر تکنولوژی است. بگونه‌ای که امروزه بسیاری از کارها و اموری که پیش از این به دست انسان‌ها انجام می‌گرفت، حالا توسط روبات‌ها صورت می‌پذیرد. در حال حاضر کشورهای توسعه‌یافته، بودجه‌های هنگفتی را صرف تحقیقات پیرامون توسعه و پیشرفت روبات‌ها می‌کنند و در این زمینه تا جایی پیش رفته‌اند که رقابت شدیدی بین این دست از کشورها شکل گرفته است. ساخت روبات‌هایی که قادر به انجام عجیب‌ترین و در مواردی کارهای محال هستند.

در پست آموزشی امروز تارنمای “اکرومارکت” در نظر داریم به شما طریقه ساخت روبات نقاش را آموزش دهیم. همانطور که می‌دانید، نقاشی یکی از کهن‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته به دست بشر است. حال تصور کنید، یکی از جدیدترین ساخته‌های دست بشر یعنی روبات‌ها، شروع به نقاشی کردن کنند. نتیجه چه خواهد بود؟

ربات-نقاش-اسباب‌بازی-هوش‌مصنوعی

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • قیمت چری تیگو 5 جدید پاسخ

    خوشمان امد

    اردیبهشت 7, 1398 در 9:39 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم