ساخت دستگاه کاغذ خرد کن

2 کاغذ خورد کن - ساخت - آموزش - کاردستی دست سازه

ساخت دستگاه کاغذ خرد کن

نگه داری و حفاظت از اسناد در ادارات و شرکت ها یکی از مهم ترین وظایف کارمندان و مدیران می باشد . در گذشته تمامی اسناد و مدارک بطور کاغذی و مکتوب بود امروزه با وجود رایانه ها اکثر مدارک و اسناد بطور دیجیتالی ذخیره و محافظت می شوند . بدیهیست پس از ثبت و ضبط کردن اسناد مدارک قدیمی  در رایانه ها باید آنها دور ریخته شوند اما برخی از اسناد شامل اطلاعات مهمیست که نباید کسی به آن دسترسی پیدا کند و در صورتی که به دست خرابکاران و سوء استفاده کنندگان برسد از آنها به نفع خود استفاده کرده و سازمان و یا اداره ی مورد نظر و همچنین اشخاص را دچار مشکل می کنند.

در گذشته اگر بر اساس خطای انسانی و یا دیگر موارد نیاز به دور ریختن سند و مدرکی مهم می شد کارمند و یا متصدی مربوطه ملزم به پاره کردن آن بطوریکه به هیچ شکل ممکن بازیافت نشود ، بود ، این پروسه جدای اتلاف وقت از امنیت کمی برخوردار بود دیرا کاغذهای پاره شده را به راحتی میتوان مانند پازل کنار هم چسباند و بازیافت کرد ، امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های کاغذ خردکنی ساخته شده اند که  ظرف چند ثانیه کاغذ را ریز ریز و غیر قابل بازیافت میکنند.

 

جالب است بدانید این دستگاه ها به تازگی وارد اداره و شرکت ها شده و قیمت این دستگاه ها حداقل 500 هزار تومان است در همین راستا قصد داریم به ساخت یک نمونه بسیار آسان کاغذ خرد کن بپردازیم.

 کاغذ خورد کن - ساخت - آموزش - کاردستی دست سازه

این دستگاه کاغذ خرد کن که در ادامه به آموزش آن خواهیم پرداخت با استفاده از آرمیچر و قطعات گرد فلزی کاغذهارا خرد میکند شما میتوانید با بیشتر کردن تعداد تیغه ها کاغذ را خرد تر کنید.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم