ساخت ربات دیوارپیما

چگونه ربات بسازیم-ربات-بالارونده-دیوارپیما-کاردستی-صعود

ساخت ربات دیوارپیما

اگر ایام تحصیل و مدرسه را به خاطر داشته باشید، بی‌تردید کلاس‌های درس را نیز در یاد دارید. یکی از هیجان‌انگیزترین روزهای هفته برای ما در دوران مدرسه، روزهایی بود که کاردستی‌های‌مان را با ذوق و شوقی وصف‌ناپذیر به کلاس برده و در مقابل دید معلم و همکلاسی‌های‌مان قرار می‌دادیم. کاردستی‌های ساده و بامزه‌ای که قدرت خیال و خلاقیت ما را به چالش می‌کشیدند.

اما حالا کاردستی‌ها هم با پیشرفت زمانه، تغییر یافته و به نسبت گذشته پیچیده‌تر شده‌اند. تغییر و دگرگونی که گهگاهی در حد یک ماشین و یا حتی ربات نمود می‌یابد. ربات‌ها یکی از پیچیده‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین نمونه‌هایی است که در مسیر رسیدن به جهانی استوار بر پایه‌های علمی و صنعتی، پدید آمده‌اند. درست به دلیل همین جذابیت است که نوجوانان نیز علاقه وافری به این ماشین‌های انسان‌نما دارند. از اینرو طراحی و ساخت یک ربات ساده و کوچک نیز می‌تواند فرصتی برای بروز قدرت خلاقه بچه‌ها بویژه نوجوانان باشد.

اگر شما نیز جزو همراهان همیشگی تارنمای “آکرومارکت” باشید، حتما بخاطر دارید که پیش از این نیز در بخش آموزشی سایت نمونه‌هایی از آموزش ساخت ربات‌ها، بارگذاری کرده‌ایم. حال برای پست آموزشی امروز، ویدیویی را انتخاب کرده‌ایم که در آن شیوه طراحی و ساخت یک ربات دیوارپیمای بامزه را آموزش می‌دهد.

چگونه ربات بسازیم-ربات-بالارونده-دیوارپیما-کاردستی-صعود

پی‌نوشت: توجه داشته باشید که مهم‌ترین قطعه‌ای که در ساخت این ربات به کار گرفته می‌شود “آرمیچر گیربکس‌دار” است که به راحتی می‌توانید آنرا از فروشگاه‌های لوازم و قطعات الکترونیکی تهیه کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم