ساخت دستگاه پرس پلاستیک

دستگاه پرس پلاستیک

ساخت دستگاه پرس پلاستیک

ساخت دستگاه پرس پلاستیک

صنعت بسته‌بندی محصولات تولیدی، طی سالیان اخیر رشد چشم‌گیری را تجربه کرده است. یکی از مهم‌ترین دلایل این رشد و پیشرفت، بی‌تریدید به نگاه ویژه انسان‌های مصرف‌گرای امروزی برمی‌گردد.

همه ما که مصرف‌کننده یک محصول و کالا به شمار می‌آییم، پیش از استفاده از محصولات، ویژگی ظاهری آنهاست که در مقابل چشمان ما ظاهر می‌شوند. در اصل معیار ابتدایی انتخاب یک کالا برای ما، ظاهر محصول است.

از اینرو بسته‌بندی محصولات می‌بایست به قدری از زیبایی بهره‌مند باشند، که میل ما را برای خرید آن تحریک نمایند.

اما فارغ از تمامی این جنبه‌های تبلیغاتی، بسته‌بندی، حکم عاملی حفاطتی را نیز در مقابل فساد و از بین رفتن کالاهای خوراکی ایفا می‌کند.

تا پیش از شکل‌گیری صنایع تولید انبوه مواد غذایی و خوراکی، بسته‌بندی و حساسیت پیرامون از بین رفتن محصولات دارای زمان مصرف، چندان اهمیتی نداشت.

چرا که مواد غذایی به میزانی تولید می‌شد که در همان روز و یا نهایتا تا پیش از فاسدشدنش، به مصرف می‌رسید. اما با غلبه دنیای مدرن بر زندگی ما و فراگیز شدن تولید انبوه مواد غذایی و خوراکی برای خیل عظیمی از جمعیت‌های انسانی، ذغذغه حفظ غدای تولید شده در مدت زمانی به نسبت طولانی‌تر، در همه جوامع نهادینه شد. اتفاقی که نه تنها در صنایع بزرگ، بلکه در مقیاس کوچک‌تری همچون آشپزخانه منازل نیز رخ می‌دهد.

فریز کردن مواد غذایی، امروزه یکی از معمول‌ترین روش‌ها برای افزایش ماندگاری مواد غذایی است. اما پیش از قرار دادن غذا و مواد خوراکی در فریزر، می‌بایست آنها را به بهترین روش ممکن بسته‌بندی کرد، تا محتوای بسته‌بندی‌ها در تازه‌ترین حالت ممکن حفظ شود.

از اینرو بستن و ایزوله کردن محفظه‌ای که مواد غذایی در آنها نگه‌داری می‌شوند، ساده‌ترین را در تازه نگاه داشتن آن در فرزیزر است.

دستگاهی که بتواند بستن کیسه‌های حاوی مواد غذایی را جایگزین گره زدن آنها کند، دستگاهی ضروری در هر آشپزخانه‌ای محسوب می‌شود. به دلیل درک چنین نیازی است که ما برای آشپزخانه شما دستگاه پرس پلاستیک را پیشنهاد می‌کنیم.

دستگاه پرس پلاستیک

البته که لازم نیست برای داشتن این دستگاه مبلغ گذافی را هزینه کنید. چرا که ما در بخش آموزشی تارنمای آکرومارکت ویدیویی را بارگذاری کرده‌ایم که در آن شیوه ساخت دستگاه پرس پلاستیک را به شما آموزش می‌دهد.

دستگاهی که با ساختن آن دیگر لازم نیست نگران فاسد شدن مواد غذایی خود در فریزر باشید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (4)

  • هاتف غفاری پاسخ

    با سلام لطفا و حتما جواب من را دهید: وسایل مورد نیاز برای این دستگاه چیه؟

    مرداد 25, 1399 در 4:06 ب.ظ
  • محمدامین محمدی پاسخ

    سلام
    وسایل موردنیاز چیست؟

    مهر 1, 1401 در 12:51 ب.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      سلام – کارتن – بلبرینگ – لوله پلیکا – موتور گیربکس دار – االمنت هویه

      مهر 2, 1401 در 11:27 ق.ظ
  • محمدامین محمدی پاسخ

    سلام وسایل موردنیازبرای ساخت چنین دستگاه را میفرمایید

    مهر 1, 1401 در 12:55 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم