خلاقیت در سینما (The Great Wall)

دیوار بزرگ-سینما-خلاقیت-ایده‌های نو

خلاقیت در سینما (The Great Wall)

اساطیر و افسانه‌ها یکی از مهمترین عناصر موجود در میان فرهنگ‌هاست. بگونه‌ای دیگر می‌توان گفت که هر کشوری در تاریخ فرهنگی خود به هر میزان از اسطوره و افسانه برخوردار باشد، از غنای فرهنگی بیشتری برخوردار است. شاید به صورت دقیق نتوان سررشته شکل‌گیری این افسانه‌ها را تشخیص داد، اما بی‌تردید تمامی آنها گواه تاریخی است که مردمان آن سرزمین در طول قرون و اعصار متمادی ساخته و شکل داده‌اند.

اساطیر و افسانه‌ها با تمام نسبتی که با واقعیات و حقایق دارند، دستمایه جذابی برای سینما بوده و هست. بگونه‌ای که به راحتی نمی‌توان تعداد فیلم‌هایی را که بر اساس افسانه‌ها شکل گرفته و ساخته شده‌اند را شناسایی و بررسی کرد. اما در باب گفتگو پیرامون این دست از فیلم‌ها، همین بس که هر روزه نمونه‌ای بکر و بدیع از آن بر پرده سینماهای جهان، نمایش داده می‌شوند.

یکی از جذاب‌ترین فیلم‌هایی که این روزها مخاطبان سینما را به خود جذب کرده است، اثری است ساخته کشور چین بنام The Great Wall. فیلمی که پرخرج‌ترین فیلم تاریخ سینمای چین لقب گرفته است. این فیلم که بر اساس یکی از معروف‌ترین افسانه‌های چینی ساخته شده است، به لحاظ بصری و جلوه‌های ویژه کامپیوتری در سطح بسیار بالایی قرار گرفته است. به همین دلیل خلاقیت و ابتکار یکی از عناصری است که در لحظه لحظه اثر خودنمایی می‌کند. در ویدیویی که بارگذاری شده است، مراحل مختلف ساخت و پرداخت جلوه‌های ویژه کامپیوتری را مشاهده می‌کنید. 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم