ساخت شب‌چراغ فانتزی

ساخت شب‌چراغ فانتزی

در خانه و محل زندگی همه ما انسان‌های شهرنشین امروزی ابزار و ادوات بسیاری یافت می‌شوند که اگرچه جزو وسایل ضروری زندگی محسوب نمی‌شوند اما نبودن‌شان نیز بگونه‌ای چشم‌گیر احساس می‌شود. چرا که این وسایل زندگی و محیط پیرامون ما را رنگ و جلوه‌ای دیگر می‌بخشند. ابزار و ادوات زینتی و دکوراتیو، جملگی در دایره این دست از وسایل قرار می‌گیرند. تنها کاربرد ابزار زینتی ساختن فضایی لطیف و آراسته به زیبایی و لطافت است. همه می‌دانیم که زندگی ما آدم‌های این روزگار به دلیل صنعتی شدن و ورود ما به جهانی سراسر مشغله و درگیری‌های روزمره، کمتر زمان و فضایی را برای آسودن و نفسی به راحتی کشیدن در اختیارمان می‌گذارد. چنانکه چشم‌های‌مان به هر سو که نظر می‌کنند، سخت‌ترین و خاکستری‌ترین مناظر را در برابر خود می‌بینند. حال اگر شب هم فرا برسد، دیگر این خاکستری به سیاهی و تاریکی محض بدل خواهد شد. سیاهی که اگر فکری برای آن نکنیم نه تنها موجب آزار چشم‌هامان می‌شود که فضای داخلی منزل و ماوای‌مان را نیز به حجمی از تاریکی بدل خواهد شد. از اینرو بر افروختن نوری به قصد شکستن این سیاهی و تاریکی شب‌ها، امری ضروری و لازم و در عین حال زیبایی‌شناسانه بدل خواهد شد. به همین دلیل ساخت شب‌چراغ فانتزی فعالیتی است در راستای آراستن شب‌ها به زیبایی و جلوه‌گری.

پیش از این نیز در بخش آموزشی تارنمای “آکرومارکت” نمونه‌هایی از شب‌چراغ‌ها را آموزش داده‌ایم. نمونه‌هایی که با استفاده از ابزار و ادوات مختلفی و متنوعی ساخته و پرداخته شده‌اند. اما ساخت شب‌چراغ فانتزی با وسایلی نسبتا غیرمعمول، هنری است برگرفته از چشمه خلاقیت که زیبایی‌اش چندین برابر خواهد بود. اگر ویدیوی بارگذاری شده در این بخش را تماشا کنید، خواهید دید که چگونه برای ساخت شب‌چراغ فانتزی، بادکنک و روزنامه‌های باطله در نهایت زیبایی و هنرمندی نقش می‌پذیرند و بکار می‌آیند.

شما نیز با تماشای ویدیویی که در سایت بارگذاری کرده‌ایم، ابتدا از تماشای یک فعالیت خلاقانه لذت ببرید، سپس با دقت در مراحل ساخت شب‌چراغ فانتزی و آموختن روش ساخت، شب‌های خود را به زیبایی و درخشندگی این شب‌چراغ بیارایید.  

ساخت شب‌چراغ فانتزی-روشنایی-چراغ‌خواب-بادکنک-روزنامه باطله-محیط زیست-بازیافت زباله-وسایل خانگی-وسایل زینتی

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • فاطیما پاسخ

    عالی

    مهر 16, 1402 در 2:23 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم