دست ربات بسازیم

دست ربات بسازیم

دست ربات بسازیم

دست ربات بسازیم : در تعریف ربات می‌توان اینطور گفت که ربات ، یک دستگاه الکترومکانیکی یا یک نرم‌افزار هوشمند بوده که به صورت خودکار کار می‌کند . هدف از طراحی و تولید ربات‌ها عموما برای انجام امور مختلف انسان می‌باشد . باید توجه داشت که با گسترش و پیشرفت‌های چشمگیر علم در زمینه‌های مختلف ، کاربرد ربات‌ها نیز بسیار گسترده‌تر از گذشته می‌باشد و در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلفی از آنها استفاده می‌شود . امروزه تاثیر حضور ربات‌ها را در اطراف مان به خوبی و وضوح حس می‌کنیم .
امروزه از ربات‌ها در صنعت‌های مختلف ، اکتشافات و شناسایی مناطق مختلف ، نیروی پلیس و ارتش ، جراحی‌های رباتیک ، اسباب بازی‌ها و حتی در حوزه سینما و فیلم سازی استفاده‌ی ویژه‌ای می‌شود .

امروز در تارنمای ساخت کاردستی و خلاقیت در ساخت کاردستی سعی بر این داریم تا به شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک دست ربات با قابلیت‌های متنوع را در قالب یک ویدئوی آموزشی جذاب ارائه دهیم . با ما در ادامه‌ی این آموزش جذاب همراه باشید .

دست ربات بسازیم

شما می‌توانید با مشاهده ویدئوی آموزشی زیر و فراهم کردن وسایل مورد نیازی که در قسمت پایین عنوان شده است به راحتی در منزل یک دست رباتیک جذاب برای خود بسازید و لذت ببرید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت دست ربات

چوب گرد – ورق فلزی – سیم مفتول – چسب مایع – تخته چوبی – بند – پیچ و مهره – فنر – لوله فلزی – نخ

برای ورود به صفحه‌ی فروشگاه آکرومارکت کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم