ساخت دستگاه برش فوم با ساده‌ترین ابزار

ساخت دستگاه برش فوم با ساده‌ترین ابزار-جعبه ابزار-فنی و مهندسی-تزئینات جشن-برش فوم-کاردستی-اره دست‌ساز

ساخت دستگاه برش فوم با ساده‌ترین ابزار

اگر روند پیشرفت و توسعه تمدن بشری را بررسی و مطالعه کنیم، متوجه این نکته بدیهی خواهیم شد که بشر از ابتدای تاریخ با ساده‌ترین ابزار، کارها و امور روزمره خود را انجام می‌داد تا اینکه با پیشرفت علم و تلکنولوژی و رسوخ صنعت به تمامی زندگی، ابزار و ادوات مورد استفاده نیز به کلی تغییر یافته و به ابزاری پیشرفته با ساختاری پیچیده تبدیل شدند. حالا دیگر انسان امروزی برای انجام ساده‌ترین کارهای‌اش نیز از ابزار صنعتی استفاده می‌کند. به دلیل همین استقبال فراگیر انسان‌ها از ابزار و نیاز فزاینده آنها به ادوات و وسایل قدرتمندتر، روز به روز شاهد طراحی و ساخت نمونه‌هایی هستیم که انجام کارها را به میزان چشم‌گیری سهل و ساده‌تر می‌نمایند. اما در این میان عاملی نیز وجود دارد که استفاده حداکثری از این وسایل را تا حدودی با مشکل مواجه می‌نماید، و آن هم قیمت نسبتا بالای این ابزار است. بگونه‌ای که اگر شما بخواهید مجموعه‌ای از ابزار مورد نیازتان را بصورت نسبتا کامل تهیه نمایید، می‌بایست هزینه گزافی را متحمل شوید. از اینرو ایده طراحی ابزار و ساخت آنها به دست خود با کمترین هزینه، شکل می‌گیرد. ایده‌ای مثل ساخت دستگاه برش فوم با ساده‌ترین ابزار و کمترین هزینه ممکن.

کافی است شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که نه تنها به کارها و فعالیت‌های فنی و مهندسی علاقه‌ دارند، بلکه بخش اعظمی از فعالیت‌های روزمره‌شان به انجام این دست از کارهای فنی می‌گذرد. اگر چنین است، پس شما هم باید مجموعه‌ای ابزار و ادوات فنی را در دسترس خود داشته باشید. چرا که برای انجام حتی ساده‌ترین کارها نیز به ابزار مربوط به آن نیاز دارید. اما همانطور که پیش از این نیز گفته شد، مانعی در راه تهیه یک مجموعه ابزار وجود دارد که همانا قیمت بالای آنهاست. از اینرو اگر شما در راه علاقه‌تان به کارهای فنی مصر و استوار هستید، تنها یک راه برای داشتن ابزار مورد نیازتان باقی می‌ماند و آن هم طراحی آنها و ساختن‌شان به دست خود شماست. برای شروع نیز می‌توانید ساخت یک وسیله کاربردی و نسبتا ساده را در دستور کار خود قرار دهید. ساخت دستگاه برش فوم با ساده‌ترین ابزار.

این روزها یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه وسایل تزئینی جشن‌ها و مراسم‌ها، فوم است. وسیله‌ای که با استفاده از آن می‌توان بسیاری از شکل‌ها و طرح‌های مورد نیاز را طراحی کرده و ساخت. اما همانطور که می‌دانید این وسیله همچون یک صفحه آماده برای ارائه طرح‌های گوناگون به ماست. تنها کافی است طرح مورد نظر را بر روی یک صفحه فوم قرار داده و برش داد. اما برای برش دادن صفحات فوم می‌بایست از ابزار و ادوات خاص آن استفاده کرد. از اینرو در ویدیوی امروز تارنمای “آکرومارکت” ویدیویی را بارگذاری کرده‌ایم که در آن شیوه ساخت دستگاه برش فوم با ساده‌ترین ابزار را آموزش می‌دهد. با ساخت این وسیله که در تیغه برش آن یک سیم داغ است، انواع و اقسام طرح‌ها و شکل‌ها را از یک صفحه فوم خارج کنید.  

ساخت دستگاه برش فوم با ساده‌ترین ابزار-جعبه ابزار-فنی و مهندسی-تزئینات جشن-برش فوم-کاردستی-اره دست‌ساز

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (8)

  • حبیبی پاسخ

    واقعاً مطالبش خیلی مفیده.سپاس از لطفتون.

    تیر 18, 1397 در 11:04 ق.ظ
  • س جعفرزاده پاسخ

    سلام .میشه بگید جنس اون سیم داغ چیه و از کجا میتونم تهیه کنم؟

    آبان 22, 1397 در 10:37 ب.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      سلام دوست عزیز اون سیم المنت هست و همه الکتریکی ها دارند

      آبان 24, 1397 در 12:59 ق.ظ
  • مهدی پاسخ

    سلام میتونیم از این دستگاه سفارش یدیم؟0912—اگر آره میشه قیمت به این شماره اعلام گردد

    تیر 28, 1398 در 2:25 ب.ظ
  • محسن پاسخ

    سلام.ممنون از ایجاد این گروه خوب و کاربردی،لطفا بفرمائید که خروجی آمپر آداپتور ۱۲ ولت که استفاده میشه،چقدره ؟ من آداپتور ۱۲۰۰ میلی آمپر با المنت ۰۳۵ استفاده کردم،نشد!!!

    آذر 12, 1401 در 6:56 ب.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      سلام دوست عزیز ممنون از لطف شما – 12 ولت 8 آمپر برابر 8000 میلی آمپر لازم هست و تو ویدئو استفاده شده

      آذر 12, 1401 در 9:07 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم