ساخت قطار اسباب‌بازی

ساخت قطار اسباب‌بازی

قطار همیشه برای ما یکی از محبوب‌ترین وسایل نقلیه بوده است. این ماشین عظیم‌الجثه که همچون ماری غول‌پیکر بر روی زمین می‌خزد، گویی همیشه رازی را با خود همراه دارد. علاقه همه ما به قطارها از دوران کودکی و نوجوانی‌مان شکل گرفته است. روزگاری که تقریبا همه ما آرزوی داشتن یک قطار دودی را در میان اسباب‌بازی‌های‌مان داشتیم.

داشتن یک قطار اسباب‌بازی در روزگار کودکی و نوجوانی ما احساسی بود که با هیچ اسباب‌بازی دیگر نمی‌شد، تجربه‌اش کرد. ساعت‌ها نشستن و با دقت تمام ریل‌ها را چیدن و کار گذاشتن و سپس دنبال کردن قطاری که دودکنان بر روی ریل‌ها حرکت می‌کرد و سوت می‌کشید.

حالا پس از سال‎‌ها، هنوز هم قطارها همانقدر جادویی و رمزآمیزند. شاید هنوز هم بسیاری از ما با یک قطار اسباب‌بازی برای مدتی سرگرم و از دنیای شلوغ و پرمشغله اطراف‌مان جدا شویم. اما شاید در میان یک تفاوت اساسی وجود داشته باشد. در دوران کودکی برای داشتن یک قطار اسباب‌بازی، راهی جز آرزو کردن‌اش وجود نداشت اما حالا می‌توانیم دست بکار شده و قطار دودی رویاها و آرزوهامان را بسازیم. پس بی‌هیچ معطلی ویدیو امروز را تماشا کنید و یک قطار برای خود بسازید.  

اسباب‌بازی- قطار-بازی-قطار دودی-قوطی نوشابه-ریل قطار

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم