پیچ گوشتی برقی بسازید

پیچ گوشتی برقی بسازیم

پیچ گوشتی برقی بسازید

پیچ گوشتی برقی بسازید : احتمالا تا به امروز نام پیچ گوشتی‌های برقی به گوشتان خرده است یا شاید در هنگام کلنجار رفتن با یک پیچ گوشتی معمولی جهت بستن پیچ‌ها به فکر داشتن یک پیچ گوشتی که خودش عملیات باز و بستن پیچ را انجام دهد به ذهنتان رسیده باشد . وجود این ابزار کاربردی کمک شایانی به شما جهت باز و بسته کردن انواع پیچ‌ها در کوتاهترین زمان ممکن می‌کند . نسخه برقی پیچ گوشتی‌ها جایگزینی عالی برای پیچ گوشتی معمولی می‌باشد . این پیچ گوشتی‌ها چه برای کارهای کوچک و جزیی و چه برای پروژه‌هایی در وسعت عظیم و بزرگ ، مطمئناً کمک حال شما می‌باشد و با کارایی خود در طیف وسیعی از پروژه‌ها به داد شما می‌رسد . این ابزار با اینکه کاربردی وسیع دارد اما کار با آن بسیار راحت بوده و با توجه به قابلیت‌هایی نظیر سرعت بالا ، قدرت مناسب ، متوجه این موضوع خواهید شد که کارها را خیلی سریعتر از باقی مدلهای ساده‌ی خود انجام می‌دهد .

امروز در تارنمای ساخت و خلاقیت در ساخت آکرومارکت سعی بر این داریم تا به شما همراهان همیشگی خود نحوه ساخت یک پیچ گوشتی برقی / شارژی را در قالب یک ویدئوی آموزشی ارائه دهیم . با ما در ادامه این آموزش جذاب همراه باشید .

بنا به فواید این ابزار کاربردی که در بالا عنوان شد ، مجموعه آکرومارکت با فراهم کردن آموزشی جذاب از ساخت یک پیچ گوشتی برقی سعی بر نمایش نحوه‌ی ساخت این ابزار کاربردی در منزل می‌باشد . لذا شما با تماشای این ویدئوی آموزشی و فراهم کردن قطعات مورد نیاز ساخت آن ( در قسمت پایین عنوان شده است ) می‌توانید به راحتی برای خود در منزل یک پیچ گوشتی برقی بسازید .

پیچ گوشتی برقی بسازید - آکرومارکت

لوازم مورد نیاز برای ساخت پیچ گوشتی برقی :

لوله پلیکا ، موتور گیربوکس دار ، کوپلینگ پیچ گوشتی برقی + سری های پیچ گوشتی ، باطری شارژی ، ماژول شارژ باطری ، سیم ، میکرو سوئیچ
همچنین شما می‌توانید با خرید مجموعه ساخت پیچ گوشتی برقی ( موتور گیر بوکس دار و کوپلینگ پیچ گوشتی ، دو عدد سری پیچ گوشتی ) از فروشگاه آکرومارکت از تخفیف ویژه این محصول نیز برخوردار شوید .

برای ورود به صفحه‌ی فروشگاه آکرومارکت کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (4)

  • امیررضا پاسخ

    سلام ببخشید اسم موتور گیر بس دار چیه؟

    اسفند 11, 1398 در 11:51 ق.ظ
  • شهرام پاسخ

    سلام سایت شما عالی و فوق العاده است. آیا محصولاتی که دراینجا ساخت آنهارا آموزش می دهید،ساخته شده آنها را هم برای فروش دارید یا خیر. مثال، کوره القایی که ۹۰۰وات بود آماده اش را دارید؟ قیمت راهم اعلام فرمایید. سپاس بیکران

    اسفند 22, 1398 در 2:34 ب.ظ
  • دانیال پاسخ

    سر پیچ گوشتی را از کجا بیاریم؟

    مرداد 25, 1399 در 11:42 ق.ظ
    • Akromart پاسخ

      از فروشگاه سایت قابل خریداریه

      مرداد 25, 1399 در 11:44 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم