ساخت پایه سردکننده با فن کامپیوتر

ساخت پایه سردکننده با فن کامپیوتر

آیا تا بحال در مورد وسایلی که طراحی می‌کنید و می‎‌سازید، فکر کرده‌اید؟ در مورد اجزاء و مواد تشکیل دهنده آنها و یا هزینه‌ای که برای تهیه‌شان پرداخت می‌کنید. یا اینکه به ابزار و وسایلی که در اطراف‌تان وجود دارد چه؟ وسایلی که حالا دیگر نه تنها کاربردی ندارند که شاید جزو زباله و وسایل بلااستفاده نیز محسوب می‌شوند. آنها چیزهایی هستند که هر روز نه تنها به تعدادشان افزوده می‌شود که حجم زیادی از محیط پیرامون ما را نیز اشغال می‌کنند. از اینرو ضروری است که فکری برای آنها داشته باشیم. بهترین ایده در مورد وسایل از کار افتاده، استفاده از اجزاء و قطعات آنها در ساخت یک وسیله جدید است. تنها کافی است بدانیم که هر کدام از این قطعات چه کاربردی می‌توانند داشته باشند. آن هنگام به یک عنصر محوری و ضروری بدل خواهند شد که تا حد فراوانی در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهند نمود. قطعات کامپیوترهای قدیمی و از رده خارج شده، بهترین نمونه از این وسایل و قطعات می‌باشند. در این میان فن‌ها (خنک‌کننده‌ها) پرکاربردترین نمونه هستند. چرا که آنها نسبت به دیگر وسایل از عمر درازتری برخوردار بوده و نقش‌های فراوانی را در وسایل طراحی شده ایفا می‌کنند. پس اگر شما هم در میان ابزار و وسایل پراکنده در اطراف‌تان، از این فن‌ها یافت می‌شود، به سرعت دست به کار شده و ساخت پایه سردکننده با فن کامپیوتر را در اولویت فعالیت‌های امروزتان قرار دهید.

شاید به این فکر می‌کنید که فن کامپیوتر بعد از جدا شدن از بستر اصلی خود، به چه کار شما می‌آید. همانطور که در سطور بالاتر نیز اشاره شد، ساخت پایه سردکننده با فن کامپیوتر، یکی از گزینه‌های کاربردی برای استفاده از این وسیله در یک وسیله جدید محسوب می‌شود. البته که شاید باز هم این سئوال برای‌تان پیش بیاید که یک پایه سرد کننده چه کار مفیدی می‌تواند انجام دهد؟ البته که کاملا عاقلانه‌است از این وسیله برای خنک نگاه داشتن لپ‌تاپ استفاده شود. اما از آنجا که گزینه پیشنهادی از اندازه و ابعاد کوچکی برخوردار است، گزینه مناسبی به عنوان پایه خنک‌کننده لپ‌تاپ به نظر نمی‌آید. چرا که برای این کار نه تنها باید ابعاد بزرگ‌تری را در نظر گرفت که با مشاهده تصویر کاردستی امروز متوجه خواهید شد که ما تنها یک فن را برای این پایه در نظر گرفته‌ایم و بدیهی است که این تعداد از خنک‌کننده کامپیوتر برای یک لپ‌تاپ کافی نیست. پس بهتر است کاربرد دیگری را برای این وسیله تعریف کنیم. خنک کننده ظرف غذا یا فنجان چای یا قهوه چطور است؟ به نظر که پیشنهاد خوبی است. بویژه برای آنها که نه تحمل و نه وقت کافی برای خنک‌کردن غذا یا فنجان چای‌شان را دارند.

پس اگر فکر می‌کنید شما هم به این وسیله نیاز دارید، دست به کار شده و ساخت پایه سردکننده با فن کامپیوتر را آغاز کنید. با ساخت این وسیله نه تنها وسایل بلااستفاده را به کار می‌کشید، که حتی نقشی هم در بازیافت زباله‌های تولیدی‌تان ایفا خواهید نمود. چرا که در ساخت این سرکننده، علاوه بر فن‌ کامپیوتر موارد دیگری از زباله‌ها همچون چوب بستنی و در پلاستیکی بطری‌ها را نیز وارد چرخه مصرف خواهید کرد. یک کار مفید و چند منظوره با ساخت پایه سردکننده با فن کامپیوتر.

ساخت پایه سردکننده با فن کامپیوتر-چای -قهوه-پایه فن‌دار لپ‌تاپ-کاردستی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم