ساخت هواپیما با تسمه پلاستیکی (2)

ساخت هواپیما با تسمه پلاستیکی (2)

بادبادک‌ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و هیجان‌انگیزترین بازیچه‌های دوران کودکی و نوجوانی ما بود. یک اسباب‌بازی که گویی آرزوی دور و بلند ما برای پروازکردن را برآورده می‌کرد. بادبادک‌هایی که با دستان خود و با تکه‌ای روزنامه می‌ساختیم و با رشته‌ای نخ بلند، در آسمان پروازش می‌دادیم. اما بادبادک‌ها تنها اسباب‌بازی پرنده ما نبود.

گویی آرزوی خلبان شدن و پروازکردن، یک آرزوی مشترک در میان همه بچه‌هاست. آرزویی که گاه با فرستادن یک هواپیمای اسباب‌بازی نیز، نمود و جلوه می‌یابد. اما برای نسل ما که مربوط به دهه‌های شصت و هفتاد بودیم، داشتن یک هواپیمای اسباب‌بازی پرنده، بیشتر به یک رویا شبیه بود تا یک آرزو. اما حالا می‌شود با ساخت یک هواپیما که با یک تکه تسمه لاستیکی توان پرواز می‌یابد، به روزهای خوش نوجوانی بازگشت و چشم‌ها را در آسما بیکران به دنباله یک بازیچه به پرواز درآورد.

در پست آموزشی امروز تارنمای “آکرومارکت” بر آنیم تا با آموزش ساخت یک هواپیمای اسباب‌بازی با استفاده از تسمه لاستیکی، در خاطرات خوش کودکی به پرواز درآییم. تنها کافی است ویدیو بارگذاری‌شده را تماشا کنید و با فراهم کردن ابزار لازم که بسادگی نیز قابل تهیه هستند، هواپیمای خود را بسازید.

هواپیما-کش‌لاستیکی-اسباب‌بازی-پرواز

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (3)

  • A پاسخ

    عالی ،پسرم عاشق ساختن این چیزها هست. ممنون از ویدئو

    آذر 25, 1398 در 1:24 ب.ظ
  • امیر‌محمد پاسخ

    ‌سلام‌میشه‌فیلم‌رو‌داخل‌واتساپ
    برام‌ارسال کنید‌فیلم‌عالی‌هست
    09195098071

    بهمن 14, 1399 در 3:15 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم