ساخت تابلو سنگی

ساخت تابلو سنگی

بر دیوار هر خانه‌ای در هر کشور و فرهنگی ابزار زینتی آویزان است که برای زیبا کردن دیوارهای منزل و نوازش چشم اهالی آن ضروری می‌نماید. تابلوهایی که شامل گران‌ترین و ارزشمند‌ترین موارد شده تا نمونه‌هایی که از ارزش آنچنانی برخوردار نیستند اما به لحاظ زیبایی شاید از نمونه‌های دیگر برتر محسوب می‌شوند.

افراد زیادی هستند که علاقه بسیاری دارند تا ارزشمندترین آثار هنری و نقاشی‌ها را بر دیوار خانه‌های‌شان آویزان کنند. بگونه‌ای که در میان این نقاشی‌ها، گهگاه ارزشمندترین آثار هنرمندان و نقاشان برتر دنیا مشاهده می‌شود. اما در خانه‌ها و منازل اقشار متوسط دیگر نشانی از این نقاشی‌های گران‌قیمت نیست و زیور و زینت دیوار خانه آنها تابلوهایی است که از ارزان‌ترین مواد تشکیل شده‌اند. نمونه‌ای از این آثار، تابلوهای سنگی است که با کنار هم چیدن سنگ‌ها، زیباترین طرح‌ها آفریده می‌شوند.

تارنمای “آکرومارکت” در نظر دارد برای پست آموزشی امروز خود، طریقه طراحی و ساخت دو نمونه از تابلوهای سنگی را آموزش دهد که در کمترین زمان ممکن با چند قطعه سنگ ساخته می‌شوند. کافی است کمی ذوق به خرج داده و اشیاء پیرامون‌تان را با دقت بیشتری رصد کنید تا از میان آنها زیباترین و چشم‌نوازترین طرح‌ها و نقش‌ها را پدید بیاورید.

دکور-تابلو-سنگی-دکوراسیون

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم