ساخت پنل مطالعه ال ای دی

ساخت پنل مطالعه ال ای دی

ساخت پنل مطالعه ال ای دی

آموزش ساخت پنل مطالعه ال ای دی LED : احتمالا تا به امروز در موقعیتی قرار گرفتید که بخواهید کتاب مورد علاقه‌ی خود را بخوانید ولی نور مناسب جهت مطالعه کتاب نباشد . بطور مثال خیلی از ما عادت داریم قبل از خواب شب زمانی که در رخت خواب خود هستیم کمی مطالعه داشته باشیم . خیلی از افراد به دلیل اینکه در فضای اشتراکی منزل هستند نمی‌توانند لامپ اتاق را روشن کنند و باعث مزاحمت در خواب دیگر افراد خانواده شوند . یا حتی بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان علاقه خاصی به مطالعه به هنگام شب به دلیل سکوت حاک بر شب دارند .در این لحظه است که وجود یک پنل مطالعه بسیار مفید و کار راه انداز می‌باشد .

به کمک این وسیله‌ی کاربردی برای کتاب خوان ها فقط کافیست این پنل را بر روی صفحه‌ی کتابی که می‌خوانید بگذارید و به راحتی در فضای تاریک اتاق به مطالعه بپردازید . باید توجه داشته باشید که این پَنل یکی از محصولات پرفروش این روزها می‌باشد که بسیار مناسب برای دانشجویان ، دانش آموزان و حتی آقایان و خانم‌هایی که دوست دارند در شب کتاب های مرد علاقه ی خود را مطالعه نمایند می‌باشد .به کمک این وسیله‌ی کاربردی و کم حجم دیگر نیازی نیست به هنگام مطالعه چراغی را روشن نموده و یا حتی سراغ چراغ‌های مطالعه قدیمی رفت . شما می‌توانید به کمک ویدیوی آموزشی زیر و تهیه لوازم آن خودتان به کمک نبوغ و خلاقیت خودتان این محصول را بر اساس نیاز خود بسازید .
توجه داشته باشید که این ویدیوهای آموزشی صرفا جهت دادن ایده‌ی ساخت می‌باشد و شما می‌توانید با مشاهده آن ایده گرفته و مدل آموزشی را با نبوغ و تکنیک خاص خودتان بسازید .

امروز در تارنمای آکرومارکت سعی بر این داریم تا با شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک پنل ال ای دی جهت مطالعه در فضاهای تاریک را به کمک یک ویدیوی آموزشی به اشتراک بگذاریم . با ما در تماشای این ویدیوی آموزشی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت پنل مطالعه :

چوب ، رشته ال ای دی ( ال ای دی متری ) ، کلید کشویی ، جا باتری قلمی ، باتری قلمی ، طلق پلکسی

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (5)

  • سعید پاسخ

    داداش اون طلق پلاستیکیه شفاف چیه و از کجا بیاریم
    ایمیل کن

    دی 16, 1400 در 8:01 ب.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      سلام صفحه ی استفاده شده طلق پِلِکسی هست که میتونید از تابلو سازها تهیه کنید

      دی 17, 1400 در 3:15 ق.ظ
  • سعید پاسخ

    سلام لطفا بگید این طلق پلاستیکی چی هست و کجا گیر میاد
    این بیتر شبیه شیشه هست

    دی 19, 1400 در 11:21 ق.ظ
  • سینا پاسخ

    سلام، من اگه بخوام این مدل رو سفارش بدم، دقیقا شبیه به مدلی که در ویدئو هست، شما درست میکنید؟

    هزینش چقدر میشه؟

    دی 9, 1402 در 9:03 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.