ساخت قفل رمزدار چوبی

گاوصندوق-رمزدار-چوبی-امنیت-ایمنی-گاوصندوق چوبی-قفل رمزدار چوبی-گاوصندوق مقوایی-دست‌ساز-نجاری

ساخت قفل رمزدار چوبی

بی‌تردید یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین برساخته‌های دست بشر، گاوصندوق است. برای درک بهتر ضرورت وجود چنین وسیله‌ای، تنها کافی‌است دنیایی را تصور کنیم که در آن چنین وسیله‌ای حتی مورد مشابه آن نیز وجود نداشته باشد. بی‌تردید در چنین دنیایی هیچ‌کس امنیتی برای سرمایه خود که پول و جواهرات و اوراق بهادار است، احساس نمی‌کند. این حس ناامنی به قدری آزاردهنده است که شما را برای حفظ سرمایه‌تان به پنهان کردن غیرمعمول آنها اجبار خواهد کرد. مهم‌تر اینکه عاملی که باعث ایجاد امنیت در بانک‌ها شده و شما را به سپردن پول‌تان در بانک ترغیب می‌کند، وجود گاوصندوق‌های ایمن و مطمئنی است که پول‌ها را از گزند سارقان در امان نگاه می‌دارند. اما مهم‌ترین بخش موجود در گاوصندوق‌ها، کدام بخش است؟ بله، قفل رمزدار. در اصل وجود چنین قفلی است که از ورود غیرمجاز و بدون آگاهی از رمز به گاوصندوق‌ها جلوگیری می‌کند. آیا تابحال در مورد شیوه عمل‌کردن این گونه از قفل‌های رمزدار فکر کرده‌اید؟ آیا می‌دانید به هنگام واردکردن رمز، چه فرآیندی در قفل اتفاق می‌افتد؟ با ساخت قفل رمزدار چوبی، با عملکرد یک قفل رمزدار، بخوبی آشنا خواهید شد.

اگر شما هم جزو همراهان همیشگی تارنمای “آکرومارکت” باشید، حتما به خاطر دارید در پست‌های پیشین شیوه ساخت یک گاوصندوق مقوایی مجهز به قفل رمزدار را آموزش داده‌ایم. یک گاوصندوق کوچک که با در اختیار داشتن قفل رمزدار خود، در حالتی ماکت مانند، قابلیت حفظ چند نمونه از اجناس ارزشمند را داراست. اما در این پست، همانطور که بیان شد، مواد اولیه ساخت این وسیله، کارتن مقوایی بود. از اینرو به راحتی می‌شود این گاوصندوق مقوایی را تخریب و محتویات آن را خارج کرد. اما امروز گزینه‌ای دیگر را برای شما که از علاقه‌مندان قفل‌های رمزدار هستید، ارائه می‌کنیم. ساخت قفل رمزدار چوبی. با ساخت این قفل، که در نهایت زیبایی و خلاقیت انجام می‌شود، می‌توانید استحکام بیشتری به ماکت گاوصندوق‌تان ببخشید.

نکته‌ای که بیانش را لازم می‌دانیم این است، همانطور که بیان شد، در ساخت گاوصندوقی که پیش از این آموزش دادیم، از کارتن مقوایی برای ساخت بدنه و قفل رمزدار آن استفاده شده است. همین عامل از سختی کار در اجرای مراحل می‌کاهد. همچنین در ساخت نمونه مقوایی، شما به ابزار خاصی نیاز ندارید. اما در مورد ساخت قفل رمزدار چوبی، ماجرا به کلی متفاوت است. چرا که شما برای ساخت تک تک قطعات از جنس چوب برای اجرای بی‌نقص و تمیز کار به ابزار نجاری نیاز دارید. اما جای نگرانی نیست. اگر از وجود ابزار قدرتمند نجاری بی‌بهره هستید، ویدیو را تماشا کنید، صرفا به قصد لذت بردن از انجام یک کار خلاقانه و زیبا. و یا اگر در ساخت این قفل رمزدار مصر و مصمم هستید، بجای چوب از مواد دیگر که پرداخت‌شان راحت‌تر است، استفاده کنید. مهم تماشای ویدیو و آگاهی از مراحل ساخت و شیوه عملکرد قفل رمزدار چوبی است. پس لطفا این ویدیو را ببینید.گاوصندوق-رمزدار-چوبی-امنیت-ایمنی-گاوصندوق چوبی-قفل رمزدار چوبی-گاوصندوق مقوایی-دست‌ساز-نجاری

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (5)

  • پوریا صادقی برزانی پاسخ

    جرات نمیشه دانلود کرد فیلم را

    اردیبهشت 23, 1399 در 3:48 ب.ظ
  • سیاوش پاسخ

    فیلمی که از یوتیوب کپی میکنید و نقشه را هم در اونجا لینک شده اینجا کپی رایت میکنید؟

    دی 12, 1401 در 10:33 ب.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      دوست عزیز بالای همین صفحه نوشته شده این ویدئو ها اکثرش برا ما نیست و از کانال یوتیوب سازنده ها استفاده شده ، اون هم برای چند تا دانش آموز که دسترسی به یوتیوب ندارند – ماهانه داره با هزینه خودمون روی سرور اختصاصی میزبانی میشه – مطمعن باشید اگر روزی یوتیوب از فیلتر دربیاد مستقیم از یوتیوب میذاریم تا حداقل هزینه ندیم بابت این کار و هرکس دوست داشت بره مستقیم از کانال سازنده نگاه کنه و همونجا سوالاتش رو بپرسه

      دی 13, 1401 در 1:39 ق.ظ
      • سیاوش پاسخ

        دست شما را میبوسم امیدوارم موفق باشید

        دی 14, 1401 در 1:58 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم