ساخت روشنایی رومیزی

ساخت روشنایی رومیزی- چراغ مطالعه-شب‌چراغ-روشنایی فانتزی-روشنایی کلاسیک

ساخت روشنایی رومیزی

بعد از اختراع اولین لامپ روشنایی توسط یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان تاریخ (توماس ادیسون)، شهرها و خانه‌های‌اش جلوه دیگری به خود گرفتند. حالا دیگر هزاران چراغ و روشنایی با استفاده از جریان الکتریسته تاریکی شب را می‌شکستند و به چشم‌ها روشنایی و نور می‌بخشیدند. چنانکه بسیاری از شب‌روان بعد از فرونشستن روز و حکم‌رانی سکوت بر پهنه شب، از خانه بیرون می‌زدند و در میان کوچه‌پس‌کوچه‌ها تا به انتهای سحر گام برمی‌داشتند. همه اینها به برکت وجود رشته‌سیم‌هایی بود که برق را به تمامی شهرها در سراسر کشور می‌رساندند. اینگونه بود که دیگر افروختن شمع‌ها و سوختن روغن‌ و چربی به حاشیه تاریخ رانده شدند. چرا که دیگر در کمتر خانه‌ای می‌شد یک لامپ روشنایی را آویخته نیافت. با همین لامپ‌ها بود که تاریکی از فضای خانه‌ها رخت بربست و بیداری آدم‌ها را در پهنای شب امتداد بخشید. این اتفاق بیشتر از همه چشم اهل مطالعه و درس و تحصیل را روشن کرد. چرا که حالا دیگر بی‌دغدغه تاریکی و شب، می‌شد تا پاسی از شب سر بر کتاب‌ها فرو برد و در جهانی دیگر به سیر و سیاحت پرداخت. چرا که با ساخت روشنایی رومیزی برخاستن از پشت میز و دل کندن کتاب‌ها کاری محال بود و ناشدنی.
حالا دیگر شرایط بگونه‌ای است که اگر به دنبال چراغی متناسب با سلیقه و نیازتان باشید، انتخاب برای شما کاری است سخت و دشوار. چرا که روشنایی‌های طراحی و ساخته شده موجود در بازار از چنان تنوع و گونه‌گونی برخوردار شده‌اند که انتخاب از میان این همه زیبایی و تنوع به دشواری انجام خواهد شد. طراحی‌ این وسایل حالا دیگر از حالت کلاسیک خود خارج شده و طرح‌هایی مورد قبول و پسند بازار قرار می‌گیرند که بیشتر طرح‌های نو و فانتزی هستند. اگر نگاهی به نمونه‌های امروزی چراغ‌ها و روشنایی‌ها بیاندازید، شباهتی با نمونه‌های گذشته در آنها نخواهید دید. حال با وجود چنین شرایطی، ما به شما ساخت روشنایی رومیزی را پیشنهاد می‌کنیم که در عین شباهت به نمونه‌های کلاسیک، از زیبایی بی‌نظیری برخوردار است.
نکته‌ای که در مورد این روشنایی مطرح است، استفاده از ساده‌ترین و در دسترس‌ترین ابزاری است که در کار نجاری از آنها می‌توان استفاده کرد. با ساخت روشنایی رومیزی، شما علاوه بر داشتن یک نمونه چراغ رومیزی که حکم چراغ مطالعه را نیز داراست، یک فعالیت خلاقانه را در حوزه نجاری نیز تجربه خواهید کرد.
ساخت روشنایی رومیزی- چراغ مطالعه-شب‌چراغ-روشنایی فانتزی-روشنایی کلاسیک

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم