ساخت هشداردهنده در ورودی (Door Alarm)

ساخت هشداردهنده در ورودی (Door Alarm)

بی‌تردید یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های همه ما به هنگام خارج شدن از خانه، مسئله امنیت آن است. همیشه به هنگام رفتن به سفر چیزی که موجب می‌شود مقداری از فکر و دغدغه‌مان در خانه جا مانده و در نهایت آرامش خاطر از مسافرت خود لذت ببریم، این است که از امنیت خانه‌مان مطمئن نیستیم. به همین دلیل بسیاری از ما به هدف تامین امنیت خانه و اسباب و آلات موجود در آن، سعی می‌کنیم با نصب دوربین‌های مداربسته و زنگ هشداردهنده، این امنیت را فراهم کنیم.

زنگ‌های هشداردهنده جزو وسایل ضروری محسوب می‌شوند که با نصب آنها در نقاط مورد نظر و حساس خانه، به محض بروز مشکلی به لحاظ امنیتی با به صدا درآمدن موجب فرار سارقین و بازگشت امنیت به فضای خانه می‌شود.

حال از آنجا که بسیاری از ما به چنین وسیله مهمی در منزل و یا محل کار و مغازه خود نیازمندیم، در پست آموزشی امروز ویدیویی را بارگذاری کرده‌ایم که نتیجه یک ایده مبتکرانه است. امروز در تارنمای “آکرومارکت” در یک ویدیوی آموزشی به شما شیوه ساخت یک نوع زنگ هشداردهنده (Door Alarm)ساده را آموزش می‌هیم که با ساخت و نصب آن بر روی در ورودی منزل و یا مغازه خود، از ورود هر کسی که بی‌خبر از شما قصد ورود را دارد، آگاه شوید.

زنگ-هشداردهنده-در ورودی-امنیت-دزدگیر

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم