ساخت مخزن هوا با بطری پلاستیکی

ساخت مخزن هوا با بطری پلاستیکی

ذخیره کردن ضروریات، فعالیتی است که از همان بدو شکل‌گیری تمدن‌ها همراه انسان‌ها بوده است. فعالیتی که حتی در سخت‌ترین شرایط ممکن، امنیت خاطری را برای آنها که اقدام به ذخیره کردن نیازهای روزمره‌شان می‌کردند، فراهم می‌آورد. به عنوان مثال، آن هنگام که انسان‌ها تمدن‌های عظیم را شکل دادند، به دلیل ترس‌ و درک‌شان از ناملایمات طبیعت و بروز خشکسالی‌های ویران‌کننده، به هنگام وفور و فراوانی، مقدار زیادی از غلات را برای گذار از شرایط روزگار قحطی و خشکسالی، انبار و ذخیره می‌کردند. این عادت دیرینه بصورتی کاملا طبیعی با انسان‌ها تا روزگار حاضر دوام یافت، چنانکه امروزه با کشف طیف وسیعی از انرژی‌ها، مخزن‌های عظیم و غول‌آسا برای ذخیره آنها ساخته شدند. اما در این میان آنچه که بسیار غریب به نظر می‌آید، ذخیره کردن هواست. عجیب‌تر از آن ساخت مخزن هوا با بطری پلاستیکی است.

شاید با مشاهده عنوان این مطلب دچار حیرت شوید که ساخت مخزن هوا با بطری پلاستیکی چه نفعی دارد و اساسا به چه کاری می‌آید؟ پاسخ ساده است. آیا شما هم دوچرخه دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، بی‌تردید تا بحال در موقعتی قرار گرفته‌اید که باد چرخ دوچرخه‌تان خالی شده و در حالیکه هیچ‌گونه دسترسی به پمپ باد ندارید، در موقعیت دشواری قرار می‌گیرید. اینجاست که داشتن یک مخرن هوا که پیش از این، برای چنین موقعتی آماده کرده‌اید به کار شما آمده و مشکل‌تان را حل می‌کند.

علاوه بر این، یکی دیگر از کاربردهای چنین مخزنی باد کردن بادکنک‌هاست. به این فکر کنید که جشن تولدی در پیش دارید و در این میان تعداد فراوانی بادکنک هم در مقابل شما قرار گرفته است. بی‌تردید، بعد از باد کردن سومین و چهارمین بادکنک، از نفس خواهید افتاد. اینجاست که ساخت مخزن هوا با بطری پلاستیکی برای شما دیگر امری عجیب به نظر نمی‌رسد. با داشتن چنین مخزنی که آن را از پیش پر از باد کرده‌اید، به راحتی می‌توانید بادکنک‌ها را پر از باد کنید. حال اگر شما هم احساس می‌کنید که به چنین وسیله‌ای نیاز دارید، با مشاهده ویدیوی بارگذاری شده در بخش آموزشی تارنمای آکرومارکت، ساخت مخزن هوا با بطری پلاستیکی را در پیش بگیرید.

ساخت مخزن هوا با بطری پلاستیکی-دخیره هوا-پمپ باد-بازیافت زباله‌ها-محیط زیست

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (4)

  • Davood پاسخ

    Ok

    اردیبهشت 29, 1398 در 1:31 ب.ظ
  • علی پاسخ

    چرا ملتو سر کار میزارید؟؟؟؟
    خب بگید که این مخزن اول باید توسط تلمبه یا پمپ باد پر از باد بشه و بعد ازش استفاده کرد
    یه جوری نوشتید که انگار اتومات هوا تولید میشه!!!!

    مهر 20, 1400 در 8:29 ق.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      با سلام و احترام
      دوست عزیز تایتل این آموزش نوشته شده مخزن اگر قرار بود اتومات پر بشه مینوشتیم کمپرسور یا پمپ هوا و….
      مخزن به معنی محل ذخیره سازی هست هیچ مخزنی بصورت اتومات پر نمیشه ، الان مخزن آب بخرید باید همراهش یک پمپ هم بخرید تا مخزن پر بشه – این در مورد همه مخازن دلالت میکنه

      مهر 20, 1400 در 6:47 ب.ظ
  • مسعود علیمرادی پاسخ

    عالی بود ممنون

    آبان 3, 1401 در 2:05 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم