میز بازی بسکتبال مهندسی ساز بسازید

میز بازی بسکتبال مهندسی ساز بسازید

میز بازی بسکتبال مهندسی ساز بسازید

میز بازی بسکتبال مهندسی ساز بسازید ( بهمراه ویدیوی آموزشی ) : بطور کلی به هرگونه فعالیت جسمی و یا ذهنی هدفداری که به صورت فردی یا گروهی انجام شود و موجب کسب لذت و برطرف کردن نیازهای سرگرمی فرد گردد بازی می‌گویند . امروزه با رشد تکنولوژی و ورود آن به تمام عرصه‌های زندگی انسان بازی‌های متنوعی نیز به بازار عرضه شده‌اند .

بازی‌هایی نظیر بازی‌های قدیمی که بر روی صفحه‌های متنوع ساخته می‌شد و بازی‌های امروزی که در قالب کنسول‌های بازی به بازار عرضه می‌گردند که هدف نهایی همه‌ی آنها سرگرم کردن و حتی آموزش نیز می‌باشد .

در آموزش امروز نیز با معرفی یک بازی جذاب سعی بر این داریم تا خلاقیت شما عزیزان را کمی قلقلک دهیم تا با ایده گرفتن از این ویدیو و با آزمون و خطا کردن این بازی جذاب را برای خود بسازید .

امروز در تارنمای آکرومارکت سعی بر این داریم تا با شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک سرگرمی جذاب به نام میز بازی بسکتبال در قالب یک ویدیوی آموزشی جذاب به اشتراک بگذاریم . شما می‌توانید با فراهم کردن وسایل مورد نیاز این آموزش ( در قسمت پایین وسایل مورد نیاز عنوان شده است ) و گرفتن ایده از این ویدیو و صرف خلاقیت نسبت به ساخت این آموزش اقدام نمایید . با ما در تماشای این ویدیوی آموزشی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت میز بازی بسکتبال مهندسی ساز :

فوم یا یونولیت ، فنر ، چسب ، پیچ و مهره ، سیم ترمز ، تخته چوبی ، رنگ

ویدیوی آموزشی مشابه : برای مشاهده آموزش ساخت بازی بسکتبال با کارتن کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم