آموزش ساخت اور فرز

آموزش ساخت اور فرز

آموزش ساخت اور فرز

آموزش ساخت اور فرز بهمراه ویدیوی آموزشی : آموزش امروز یکی از پرکاربردترین وسایل مورد نیاز حرفه‌ی نجاری می‌باشد . بطور کلی می‌توان گفت که نمی‌توانید کارگاه نجاری کوچک یا بزرگی را پیدا کنید ،به دلیل اهمیت بالای این وسیله و طیف وسیع کاربردی که دارد ، این ابزار در آن نقش پررنگی نداشته باشند .

می‌توان گفت که با استفاده از این محصول کاربردی می‌توان طیف گسترده‌ای از کارها مانند ابزار زنی، شکل دهی و فرم دهی لبه چوب، کف تراشی و پرداخت چوب، سوراخ کاری و … را انجام داد. باید توجه داشت که در میان بیشتر اساتید اهل فن دستگاه اور فرز یک دستگاه برای ابزار زنی لبه چوب می‌باشد ؛ اما با نوجه به کارایی گسترده و متنوع این محصول خواهید دید که چندین مدل کار ارزشمند و مفید را می‌توان با اور فرز نجاری به راحتی هر چه تمام‌تر انجام دهید . البته باید توجه داشت که این قابلیت‌ها به دلیل امکان استفاده از تیغه‌ها و ابزارهای متنوع بر روی دستگاه است .

امروز در تارنمای آکرومارکت سعی بر این داریم تا با شما همراهان همیشگی خود نحوه ساخت یک اور فرز کاربردی را در قالب یک ویدیوی آموزشی جذاب را به اشتراک بگذاریم . شما می‌توانید با تهیه لوازم مورد نیاز که در قسمت پایین عنوان شده است این وسیله‌ی کاربردی در منزل بسازید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت اور فرز

تخته چوبی ، بست فلزی ، پیچ و مهره ، لوله پلیکا ، دریل روتاری ( برای مشاهده نحوه ساخت دریل روتاری کلیک کنید ) ، در صورت لزوم بین تغذیه و دستگاه می‌توانید کنترلر دور موتور جهت تنظیم سرعت اور فرز نیز استفاده نمایید .

ویدیوی آموزشی مشابه : برای مشاهده آموزش ساخت اره دیسکی کشویی کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • حسین پاسخ

    سلام ،بسیار عالی ,میشه لطف کنید سایز برش چوبهای مورد استفاده را بفرمایید

    بهمن 13, 1402 در 5:01 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم