ساخت اره دیسکی کشویی

ساخت اره دیسکی کشویی

ساخت اره دیسکی کشویی

آموزش ساخت اره دیسکی کشویی بهمراه ویدیوی آموزشی : یکی از پر کاربردترین ابزارهای برش زنی اره دیسکی می‌باشد و در آموزش امروز سعی بر این داریم تا به شما یک ایده‌ی جذاب جهت ساخت یک اره دیسکی کاربردی را دهیم . این مدل اره دیسکی یک اره ثابت رومیزی می‌باشد که علاقه‌مندان زیادی در صنایع مختلف دارد و در بیشتر کارگاه‌های نجاری صنعتی و حتی کارگاه‌های خانگی هم از آن برای برش چوب استفاده می‌کنند .

همانطور که در عنوان آموزش کلمه‌ی کشویی را در ادامه‌ی اره دیسکی نام بردیم به این دلیل است که ساختار موتور و تیغه اره دارای ترکیبی کشویی می‌باشد که بر روی یک بازوی متحرکت حرکت می‌کند و می‌تواند قطعات کار با طول بلند را هم برش دهد ، اگرچه قابلیت استفاده برای قطعات کوچک را نیز دارد. شما می‌توانید با تماشای ویدیوی آموزشی امروز آکرومارکت و گرفتن ایده از نحوه‌ی ساخت این دستگاه کاربردی یک ایده‌ی جذاب برای ساخت کاردستی کاربردی خود داشته باشید .

امروز در تارنمای آکرومارکت سعی بر این داریم تا با شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت اره دیسکی کشویی در قالب یک ویدیوی آموزشی جذاب به اشتراک بگذاریم . شما می‌توانید با فراهم کردن وسایل مورد نیاز این آموزش ( در قسمت پایین وسایل مورد نیاز عنوان شده است ) نسبت به ساخت این آموزش اقدام نمایید . با ما در تماشای این ویدیوی آموزشی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت اره دیسکی کشویی :

تخته چوبی ، موتور 775 ، براکت 775 ، تیغ اره الماسه چوب بر ، شفت راهنما ، نگهدارنده شفت ، ریل کشو ، بوش فلزی ، ست کامل تبدیل آرمیچر و دریل به فرز و اره دیسکی

آموزش مشابه : برای مشاهده آموزش ساخت اره آتشی کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • امیر پاسخ

    سلام
    لطفا لینک ویدیوی اصلی در یوتیوپ را هم قرار دهید
    تشکر

    بهمن 6, 1401 در 11:30 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم