ساخت صفحه بازی سنگ‌انداز

ساخت صفحه بازی سنگ‌انداز-بازی‌های کامپیوتری-بازی‌های پرتحرک-منجنیق-توپ و عروسک

ساخت صفحه بازی سنگ‌انداز

امروزه به واسطه رشد و توسعه بازی‌های کامپیوتری، میزان زمانی را که کودکان و نوجوانان در مقابل کنسول‌های بازی کامپیوتری می‌گذرانند، بخش اعظمی از شبانه‌روز را تشکیل می‌دهد. این وقت‌گذارانی در برابر کنسول‌های بازی به چنان اپیدمی خطرناکی تبدیل شده است که بسیاری از روانشناسان از این پدیده به عنوان نوعی از اعتیاد یاد می‌کنند. اعتیادی که تاثیرات منفی و مخربی را بر روی سیستم عصبی و روانی کودکان و نوجوانان عصر حاضر وارد می‌کند. از اینرو در کنار سایر مراکز ترک اعتیاد، این روزها شاهد برپایی مراکزی هستیم که در آنها سعی می‌کنند با شیوه‌هایی اثرگذار در برابر پدیده نوظهور اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری بیاستند و آن را درمان کنند. اما در این میان چه اتفاقی افتاده است که بچه‌هایی که پیش از این زمان فراغت خود را به انجام بازی‌های پرتحرک می‌گذراندند و از این راه سلامت جسمانی خود را نیز حفظ می‌کردند، چنان گرفتار مجاز شده‌اند که حتی از انجام کوچک‌ترین فعالیت‌ها هم پرهیز کرده و به ناسازه‌هایی همچون اضافه وزن و رخوت در اندام خود دامن می‌زنند؟ بازی‌هایی که علاوه بر واداشتن کودکان و نوجوانان، تمرینی بود برای پرورش قوه خلاقه آنها. بی‌تردید مهم‌ترین عامل این پدیده ورود جوامع بشری به عصر مدرن و رسوخ تکنولوژی و فناوری‌های مدرن در تمامی شئون زندگی بشر است. این روزها کم‌تر نوجوان یا جوانی را پیدا می‌کنید که یک دستگاه گوشی تلفن هوشمند و یا تبلت در دست نداشته باشد. حالا دیگر می‌توان گفت قریب به اتفاق نوجوانان و جوانان اکثر زمان خود را بجای مشغول بودن به کتاب و کتاب‌خوانی و انجام فعالیت‌های پرتحرک، سر در صفحه‌های چند اینچی گوشی‌های تلفن هوشمند و یا به عبارتی اسمارت‌فون‌ها دارند. اما راه حل چنین مشکل و ناهنجاری چه می‌تواند باشد؟ بی‌تردید یکی از موثرترین راه‌حل‌ها، ترغیب و تشویق آنها به ساخت کاردستی‌های خلاقانه و یا ابداع بازی‌های سرگرم‌کننده خارج از دایره مجازات است. ابداعاتی مثل ساخت صفحه بازی سنگ‌انداز.

ساخت-صفحه-بازی-سنگ‌انداز-بازی‌های-کامپیوتری-بازی‌های-پرتحرک-منجنیق-توپ-و-عروسک

ساخت صفحه بازی سنگ‌انداز، فعالیتی است که علاوه بر انجام یک فعالیت خلاقانه، شما را صاحب یک بازی هیجان انگیز و نسبتا پرتحرک‌تر از بازی‌های کامپیوتری می‌کند. صفحه‌ای که در عرض چند دقیقه با کمترین وسایل ممکن می‌تواند ساخته و مهیا شود. تنها کافی است نقشه ساخت آن را بخوبی آموخته و اجرا کنید.
پیش از این در بخش آموزشی تارنمای آکرومارکت، ما شما را با شیوه ساخت تعداد قابل توجهی صفحه بازی آشنا کرده‌ایم. بازی‌های که قابلیت جذب کودکان و نوجوانان به سوی خود و بریدن آنها از بازی‌های کامپیوتری را برای ساعاتی در خود دارند. از اینرو اگر شما هم کودک یا نوجوانی در خانواده خود دارید، به شما توصیه می‌کنیم که با تماشای ویدیوی بارگذاری شده، ساخت صفحه بازی سنگ‌انداز را در پیش گرفته و هدیه‌ای به بچه‌های خانواده خود بدهید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم