ساخت میز بیلیارد (9توپ) با مقوا کارتن

ساخت میز بیلیارد (9توپ) با مقوا کارتن-اسنوکر-شطرنج-ماکت-کاردستی-ورزش

ساخت میز بیلیارد (9توپ) با مقوا کارتن

شاید در میان این حجم از شلوغی زندگی مدرن که ورزش کردن را بسیاری از ما انسان‌های شهرنشین به خاطرات سپرده‌ایم، ذره‌ای فعالیت حتی اگر در سالن و یا خانه هم که باشد، برای ما می‌تواند مفید و سودمند واقع شود. دست‌کم شاید به واسطه چنین فعالیت‌هایی به یادمان بیاید که انسان موجودی است اساسا متحرک و می‌بایست برای حفظ تندرستی و شادابی خود تا حد امکان ورزش کند. اکثر ورزش‌هایی که توسط انسان‌ها طراحی و اجرا شده‌اند، معمولا به یک دایره نسبتا و سیع نیاز دارند تا از این طریق شعاع فعالیتی که برای این دست از ورزش‌ها نیاز است را در اختیار داشت. از ابتدای تاریخ ورزش هم اینگونه بوده است. اما به مرور و با ورود به جهان جدید و به دنبال آن تسلط مظاهر دنیای صنعتی و مدرن بر همه ارکان زیست جمعی انسان‌ها، اسباب و ادواتی نوظهور وارد حیطه علایق ما انسان‌ها شدند که از هر لحاظ برای انسان‌ها غذیب می‌نمودند. از جمله این اسباب و ادوات وسایلی است که برای ورزش کردن و ایجاد تحرک در خدمت بشر قرار گرفت. یکی از آخرین نمونه‌ها، میز بیلیارد و اسنوکر است. آغازی بر روندی که به ساخت میز بیلیارد (9توپ) با مقوا کارتن منتهی می‌شود.  

این روزها، یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌هایی که جوانان به آن روی می‌آورند، بازی بیلیارد و یا اسنوکر است. فعالیتی که عموما در سالن‌های سرپوشیده و در دل خیابان‌های شهر علاقه‌مندان را به خود جذب می‌کند. اما آیا می‌توان این ورزش را به محل سکونت خود نیز منتقل کرد؟ بله. به دلیل مساحت مناسب میز بیلیارد، این امر امکان‌پذیر است مشکلی وجود دارد که امکان آن را برای همه مهیا نمی‌سازد. بله. قیمت نسبتا بالای این میز. از اینرو بسیاری از کسانی که به این ورزش علاقه‌دارند اما از تمکن مالی برای خرید میز آن برخوردار نیستند، چاره‌ای جز ساخت میز بیلیارد (9توپ) با مقوا کارتن ندارند.

البته که اگر پو.ل کافی برای خرید چنین وسیله گران‌قیمتی فراهم است، باز هم ساخت این میز با تکیه بر قوه خلاقه لذتی دیگر دارد. از اینرو همچون دیگر آموزش‌های تارنمای آکرومارکت، ما شما را به ساخت میز بیلیارد (9توپ) با مقوا کارتن دعوت می‌کنیم.

ساخت میز بیلیارد (9توپ) با مقوا کارتن-اسنوکر- شطرنج-ماکت-کاردستی-ورزش

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (4)

  • عسل پاسخ

    عالی

    مهر 27, 1398 در 7:54 ب.ظ
  • لیلا پاسخ

    واقعا عالییی

    بهمن 8, 1398 در 3:11 ب.ظ
  • ایمان پاسخ

    عالی بود خیلی عالی

    بهمن 16, 1398 در 4:24 ب.ظ
  • رقبه پاسخ

    چرت

    آذر 28, 1399 در 3:51 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم