ساخت تلمبه پیستونی

ساخت تلمبه پیستونی

ساخت تلمبه پیستونی

ساخت تلمبه پیستونی : بطور کلی تلمبه ابزاریست که از آن جهت سهولت در دمیدن باد به داخل محیط بسته‌ای نظیر لاستیک ، بادکنک ، تشک های بادی و … استفاده می‌گردد . اگر شما نیز از جمله دوچرخه سواران سطح شهر و یا حتی بصورت مقطعی از دوچرخه استفاده می‌کنید از اهمیت وجود این ابزار آگاه هستید .
در بازار امروزی تلمبه های متنوعی ( پایی ، دستی ، پدلی ، برقی و… ) طراحی و تولید می‌شوند که کاربر بر اساس نیاز خود تهیه و مورد استفاده قرار می‌دهد .

با فراهم کردن وسایل مورد نیازی که در انتهای مقاله عنوان می‌شود و تماشای ویدئوی آموزشی موجود در انتهای صفحه می‌تونید یک پمپ باد پیستونی در منزل بسازید و از آن در جهت باد کردن انواع لاستیک ، توپ و … استفاده نمایید .

امروز در تارنمای ساخت و خلاقیت آکرومارکت سعی داریم تا به شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک عدد پمپ بادی / تلمبه بادی را در قالب یک مقاله بهمراه ویدئوی آموزشی ارائه دهیم . با ما در تماشای این آموزش کاربردی و جذاب همراه باشید .

لوازم مورد نیاز برای ساخت تلمبه پیستونی :

موتور گیربوکس 12 ولت 450 دور در دقیقه ، کنترل دور موتور ، کوپلینگ فلنج 4 میلی متری ، لوله مسی قطر 8 میلی متر ، لوله پی وی سی قطر 32 میلی متر ، سری تلمبه ، تخته چوبی سه لا ، اورینگ 28 میلی متر

برای مشاهده صفحه فروشگاه سایت آکرومارکت کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • امیر پاسخ

    سلام خسته نباشید از همین درست کنید چقدر میرسه نزینش

    آبان 20, 1402 در 6:57 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.