ساخت کیف پول چرم

آموزش - ساخت - کیف - کیف پول چرم - ساخت کیف پول چرم

ساخت کیف پول چرم

امروزه صنعت مد به یکی از درآمدزاترین صنایع موجود در جهان بدل شده است. اطلاق عنوان صنعت به فرآیند تعیین و تزریق یک فرهنگ و سلیقه خاص به بدنه جامعه، خود گواه دیگری بر پول‌ساز بودن آن است. اما در این میان مجموعه‌ای از عناصر و المان‌های مشخص وجود دارند که در صنعت مد و پوشاک نقشی اساسی دارند. یکی از محوری‌ترین این عناصر مواد اولیه‌ای است که برای تامین نمود‌های عینی مد در معرض دید و خواست عمومی جامعه قرار می‌گیرد. در اصل یکی از مواردی که ممکن است گاه به گاه و در یک دوره مشخص به عنوان مد مورد پسند قرار بگیرد، همین مواد اولیه‌ای است که در تهیه و تولید پوشاک به کار گرفته می‌شوند. به عنوان مثال: در یک دوره مشخص در کشور امریکا شلوار جین با آن نوع خاص و ویژه پارچه‌اش به عنوان ماده اولیه، به یکی از مقبول‌ترین و محبوب‌ترین لباس‌های مردم بخصوص جوان‌ها بدل شد. محبوبیتی که آنچنان در طول زمان دوام یافت که تا به امروز جین‌پوشیدن به عنوان نماد فرهنگی امریکا به دیگر کشورها و جوامع تسری یافت.
اما این تنها پارچه‌ جین نیست که به عنوان یکی از دلرباترین مواد اولیه برای تولید پوشاک به کار گرفته می‌شود، چرا که نمونه‌های دیگری نیز یافت می‌شوند که سلیقه عمومی را به سمت خود جلب می‌کنند. نمونه‌ای همچون چرم (خواه طبیعی یا مصنوعی) نیز از چنان محبوبیت و کارایی برخوردار است که امروزه بسیاری از وسایل مورد نیاز بشر بوسیله آن ساخته و تولید می‌شوند. حالا دیگر همه می‌دانیم که کیف و کفش چرم از چه بها و ارزشی در بازار محصولات تولیدی برخوردار هستند. چرا که علاوه بر زیبایی و چشم‌نوازی که این دست از محصولات و کالاها در اختیار دارند، دوام و کیفیت چرمینه‌ها نیز از مهم‌ترین شاخصه‌هایی است که اینگونه از محصولات به خود اختصاص داده‌اند.

همین ویژگی یعنی دوام و کیفیت بالای کالاهای چرمی گاهی باعث می‌شود شما به مدت نسبتا دراز و طولانی از یک محصول چرمی استفاده کنید. مدت زمانی که بسیاری از ما را از داشتن آن محصول به تنگ آورده و خسته می‌کند. به همین دلیل دیگر تمایل چندانی نسبت به استفاده از این کالا در خود نمی‌بینیم. حال اگر این چرمینه که ما را به دلیل استفاده طولانی‌مدت خسته کرده است یک کیف باشد، دور انداختن آن به هیچ‌وجه جایز و روا نیست. چرا که همین کیف را می‌توان به عنوان مواد اولیه برای طراحی و ساخت یک کیف کوچک‌تر مثل کیف پول به کار گرفت.

آموزش - ساخت - کیف - کیف پول چرم - ساخت کیف پول چرم

در پست آموزشی امروز در تارنمای آکرومارکت ویدیویی را بارگذاری کرده‌ایم که در آن شیوه ساخت یک کیف پول زیبا را با استفاده از چرم یک کیف کهنه آموزش می‌دهد. حال اگر شما نیز وسیله‌ای چرمی که به دلیل کهنه بودن قابل استفاده نمی‌باشد در اختیار دارید، می‌توانید با تماشای ویدیوی بارگذاری شده و فراگیری روش ساخت، یک کیف پول چرم زیبا و دل‌انگیز را برای خود بسازید.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم