ساخت (دوخت) کیف پول

کاردستی- کیف پول-پارچه‌ای-دست‌دوز

ساخت (دوخت) کیف پول

یکی از ضرورری‌ترین وسایل شخصی که همیشه همراه همه ماست، کیف پول می‌باشد. کیف پول نه تنها اسکناس‌ها و سکه‌ها ما را تجمیع می‌کنند، بلکه باعث هرچه بیشتر سالم نگه داشتن اسکناس‌ها می‌شود. حالا دیگر همه می‌دانیم که پول سرمایه ملی است و می‌بایست در سالم نگه داشتن آن نهایت دقت را به خرج داد. از اینرو داشتن کیف پول بیش از پیش ضروری و لازم می‌نماید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد خلاق و مبتکر هستید که سعی می‌کنید تا حدامکان هر آنچه را که نیاز دارید، خود با دستان خودتان بسازید، کیف پول نمونه خوبی برای ساختن است. دوختن و ساختن کیف پول علاوه بر نشان دادن خودکفایی‌تان، این فرصت را در اختیار شما می‌گذارد که این وسیله را با سلیقه شخصی‌تان، در نهایت مطابقت همراه کنید.

این روزها دوخت و ساخت کیف پول با مواد اولیه‌ای همچون چرم و پارچه، بیش از پیش رونق یافته است. اما روش طراحی و شیوه دوخت این وسیله هم مهم است. از اینرو تارنمای “آکرومارکت” در نظر دارد با بارگذاری یک ویدیو به شما که با شیوه دوخت کیف پول، آشنایی چندانی ندارید، روش طراحی و ساخت یک نمونه از آنها را آموزش دهد.

کاردستی- کیف پول-پارچه‌ای-دست‌دوز

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم