ساخت کیف مدارک با استفاده از تکنیک اریگامی

ساخت کیف مدارک با استفاده از تکنیک اریگامی-کاردستی-کیف کاغذی-کیف کارت اعتباری

ساخت کیف مدارک با استفاده از تکنیک اریگامی

زندگی در جوامع مدنی و متمدن، ویژگی‌ها و خصوصیات خود را داراست. در این جوامع برای زندگی در یک ساختار منظم و هنجارمند، قوانینی وضع می‌شود که همه شهروندان می‌بایست به آنها پایبند باشند. اما یکی از مهم‌ترین عناصری که همه ساکنین این گستره متمدن باید از آن برخوردار باشند، اوراق و مدارکی است که به آنها هویت قانونی بخشیده و به واسطه آن مورد شناسایی واقع می‌شوند. همه می‌دانیم که بدون اوراق شناسایی و مدارک هویتی، زندگی کردن در سیستم‌های استوار بر شاخصه‌های مدنیت، بسیار سخت و دشوار است. چنانکه در نبود مدارک شناسایی، از کوچک‌ترین مزایای دولتی نیز بی‌بهره خواهیم بود. از اینرو همراه داشتن و در دسترس بودن مدارک شناسایی برای پرهیز از چالش‌ها و مشکلات ناشی از عدم احراز هویت، کاملا ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. اما این را نیز باید بدانیم که نظم دادن به این اوراق و مدارک و نیز تجمیع آنها در جایی مشخص و مطمئن، راحتی و اعتماد به نفش ویژه‌ای را برای ما فراهم می‌کند. به همین دلیل داشتن یک کیف مخصوص نگه‌داری مدارک شناسایی، عاقلانه‌ترین ترفندی است که می‌توان به واسطه آن از دسترس بودن اوراق هویت، اطمینان حاصل نمود. از اینرو ساخت کیف مدارک با استفاده از تکنیک اریگامی، نه تنها یک فعالیت سرگرمی‌ساز محسوب می‌شود که نتیجه نهایی، یک کیف زیبا و خلاقانه مختص اوراق و مدارک شناسایی خواهد بود.

پیش از این در بخش آموزش تارنمای آکرومارکت، ویدیوهایی بارگذاری شده‌اند که شیوه طراحی و ساخت وسایلی کاربردی با بهره‌گرفتن از تکنیک اریگامی را آموزش می‌دهند. در ادامه این روند، به دلیل گسترده و متنوع بودن طرح‌های اریگامی، بار دیگر ویدیویی را بارگذاری می‌کنیم که در آن شیوه ساخت کیف مدارک با استفاده از تکنیک اریگامی را نمایش می‌دهد.

برای ساخت کیف مدارک با استفاده از تکنیک اریگامی، تنها کافی است مواد اولیه و ابزار مورد نیاز را فراهم نمود. مواد و ابزاری که به سادگی فراهم شده و در دسترس خواهند بود. تنها کافی است ویدیوی بارگذاری شده را با دقت تماشا کرده و شیوه درست ساخت این کیف را بیاموزید.

ساخت کیف مدارک با استفاده از تکنیک اریگامی- کاردستی-کیف کاغذی-کیف کارت اعتباری

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • فرامرز پاسخ

    زیبا و کاربردی بود.
    البته ابزار برش جالبی داشت که ای کاش امکان تهیه آن بود.
    گرم مقوا یا کاغذ را هم بفرمایید
    ضمن اینکه نوشته ابعاد برای بیننده مفهوم نبود.باسپاس

    آبان 16, 1396 در 6:24 ق.ظ
    • Mojtaba Tohidi پاسخ

      سلام ممنون از توجه تون – گرم مقوا به طبع هرچقدر ضخیمتر باشه با دوام تر خواهد شد – ابعاد به راحتی با توجه به سایز مدارکتون قابل تغییره شما کافیه سایز کارت ملی تون رو داشته باشید که از همه بزرگتره – باز هم سپاسگزاریم از توجه تون

      آذر 4, 1396 در 6:50 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم