لذت نجاری با مدل سازی (ماکت سازی )

کشتی - ماکت سازی - مدل سازی کشتی چوبی - ساخت مدل کشتی

لذت نجاری با مدل سازی (ماکت سازی )

در سراسر دنیا افراد زیادی هستند که علاقه زیادی به سرگرمی هایی از قبیل جمع آوری تمبر داشتن کلکسیون ها و مجموعه های مختلفی از اشیاء و ساخت مدل داشته و اوقات فراغت خود را با لذت و دقت خاصی به این کارها اختصاص می دهند.

در این میان ساختن نمونه ی کوچک شده ی ماشین ها هواپیما ها و کشتی ها و … که به آن ماکت سازی نیز گفته می شود نیازمند ذوق و هنر و سلیقه ی بیشتری می باشد.

گفتنیست امروزه ماکت سازی و یا مدل سازی به خودی خود به یک شغل پردرآمد بدل گشته زیرا تولید کنندگان و صاحبان صنایعی همچون خودروسازان بعد از طراحی محصولات خود غالبا نیاز به دیدن فیزیکی محصول دارند تا با مشورت و همفکری تیم های مختلف نسبت به رفع عیب محصول اقدام و محصول نهایی را با کمترین ایراد و اشکال تولید نمایند.

البته لازم به ذکر است با پیشرفت تکنولوژی تمامی کارهایی که در گذشته یک ماکت ساز حرفه ای با دقت و ظرافت خاص انجام میداد بوسیله ی یک چاپگر سه بعدی با سرعت و دقت بیشتری انجام می دهد.

کشتی - ماکت سازی - مدل سازی کشتی چوبی - ساخت مدل کشتی

در این نوشته از سری نوشته های آموزشی سایت آکرومارکت قصد داریم ساخت یک ماکت کشتی به وسیله ی چوب را به اشتراک بگذاریم همانطور که در ویدئو خواهید دید سازنده با ظرافت و دقت و سلیقه ی خاصی قطعات کوچک کشتی را برش زده و با همان سبک ساخت کشتی های واقعی ، ابتدا اسکلت کشتی را ساخته سپس بدنه را کامل میکند.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم