ساخت اسپری رنگ با بطری نوشابه

ساخت اسپری رنگ با بطری نوشابه-افشانه رنگ-گرافیتی-نقاشی-بازیافت زباله-محیط زیست

ساخت اسپری رنگ با بطری نوشابه

پیش از ساخت اسپری رنگ با بطری نوشابه، بهتر است کمی هم از رنگ‌ها بگوییم. رنگ‌ها از مهم‌ترین عناصر موجود در طبیعت‌اند. چرا که جهان بی‌وجود رنگ‌ها، جهانی است مرده و خالی از روح. گویی که این رنگ‌ها هستند که فصل‌ها را می‌سازند، آبی را به آسمان و دریاها می‌بخشند و سرخی آتش‌فام را به پاییز. تصور جهان را بی‌رنگ نه تنها محال که بسیار دردآور و سخت است. به دلیل همین زیبایی است که هر چه را ما انسان‌ها خلق می‌کنیم را نیز رنگ می‌بخشیم و جان می‌دهیم. از اینرو رنگ‌ها در حوزه فعالیت ما انسان‌ها نیز نقش بسزایی دارند. کافی است رنگ را از نقاشان و هنرمندان بگیرید، دیگر نه نقشی می‌ماند و نه نقاشی. این روزها که بشر به پیچیده‌ترین و پیشرفته‌ترین ابزارها و فن‌آوری‌ها دست یازیده است، جهان رنگ‌ها نیز بی‌بهره نمانده‌اند و با گستره بیشتری به چشم انسان‌ها می‌نشینند.  

این روزها بر در و دیوار شهرها هنری نقش بسته که دلهای بسیاری را با خود همراه ساخته است. هنری به نام گرافیتی که در پس ظاهر رنگارنگ‌اش، مفاهیم بسیاری را نهان ساخته است. هنر مدرن و نوظهورگرافیتی، همانگونه که به سرعت مورد اقبال عمومی هنرمندان و جوانان واقع شده است، به عنوان ابزاری قدرتمند در دستان نقش‌پردازان اندیشه‌ورز اوج می‌گیرد و مرزها را در می‌نوردد. اما برای پرداختن به این هنر نسبتا نورسیده، چه ابزاری را می‌بایست در دست داشت؟ اصلی‌ترین این ابزارها، اسپری رنگ است. وسیله‌ای که با برخورداری از ساختاری به نسبت سهل و ساده، رنگ‌ می‌افشاند. اما این استوانه رنگ‌افشان تحت چه ساختاری عمل می‌کند؟ برای یافتن پاسخ این سئوال کافی است، ساخت اسپری رنگ با بطری نوشابه را تجربه کنید.

یکی از مهم‌ترین اصولی که در تارنمای آکرومارکت و پست‌های آموزشی آن، همیشه سعی بر رعایت آن بوده است، در دسترس بودن ابزار و موادی است که برای ساخت هر وسیله به آنها نیاز است. از اینرو در ساخت اسپری رنگ با بطری نوشابه نیز تمام تلاش خود را بکار برده‎‌ایم تا آموزشی را ارائه کنیم که ابزار ابتدایی آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم آید. پس بدون هیچ‎‌گونه نگرانی بابت تهیه ابزار و ادوات مورد نیاز، ساخت اسپری رنگ با بطری نوشابه را آغاز کنید.

ساخت اسپری رنگ با بطری نوشابه-افشانه رنگ-گرافیتی-نقاشی-بازیافت زباله-محیط زیست

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (3)

  • پیمان پاسخ

    عالی

    خرداد 29, 1399 در 12:54 ق.ظ
  • ارمیا بابایی‌زاده پاسخ

    سلام من اینکار رو درست کردم ولی رنگ بیرون نمیاد
    آیا مشکل از رنگمه؟
    چقدر باید رقیق باشه؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    مهر 8, 1399 در 11:31 ب.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      سلام وقتی باد میکنید بطری رو سفت میشه بطری یا اینکه با دست وقتی فشار میدید تو میره؟

      مهر 10, 1399 در 5:13 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم