ساخت ماشین اسباب بازی غلطک راه سازی کنترلی

ساخت اسباب بازی - ساخت ماشین کنترلی - غلطک آسفالت

ساخت ماشین اسباب بازی غلطک راه سازی کنترلی

کودکان هنگام بازی با توجه به اسباب بازی که در دست دارند در رویای خود در نقش های متفاوتی فرو می روند بازی لذا داشتن اسباب بازی هایی متناسب با سن شان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بازی های کامپیوتری جدای اینکه حرکت و فعالیت را از کودک می گیرند باعث همذات پنداری کودک با شخص اول بازی می شوند در نتیجه بازی های خشن تاثیر بسیار منفی در شخصیت کودک می گذارد.

اسباب بازی ها جدای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت کودکان طوری باید ساخته شوند که باعث رشد فکری و خلاقیت کودک گردند زیرا با اسباب بازی کودک بزرگ می شود از جمله اسباب بازی های سازنده میتوان به لگو اشاره کرد لگو از قطعات کوچکی تشکیل شده که با سوار کردن آنها بر روی هم میتوان اشیاء جدیدی ساخت.

در این میان ساخت کاردستی و اسباب بازی دست ساز بیشتر از هرچیز دیگر باعث شکوفایی خلاقیت کودکان می شود زیرا کودک میداند و دیده که این سازه در خانه ساخته شده و حس کنجکاوی اش در کشف چگونگی کارکرد آن برانگیخته می شود  ، با مشارکت و کمک کودکان برای آنها کاردستی بسازید و جدای پر کردن اوقات فراغتشان به رشد و شکوفایی استعداد هایشان کمک کنید.

در این قسمت قصد داریم به ساخت یک اسباب بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده بپردازیم . این اسباب بازی غلطک راه سازی یکی از ماشین های پر کاربرد در راه سازی و آسفالت می باشد.

ساخت اسباب بازی - ساخت ماشین کنترلی - غلطک آسفالت

قطعات اصلی این ماشین دو آرمیچر گیربوکس دار ، باطری و گیرنده و فرستنده رادیو می باشند که از فروشگاه های لوازم روباتیک به راحتی قابل تهیه می باشد.

بدنه ی این ماشین از کارتن ساخته شده که باید با توجه به نقشه برش خورده شوند از لینک زیر میتوانید نقشه ی مربوط به بدنه را در فایل پی دی اف دریافت کنید .

دانلود نقشه ماشین غلطک راه سازی

در ادامه ویدئوی آموزشی ساخت این ماشین را خواهید دید

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم