ساخت پیانو با مقوا

پیانو- مقوایی-ساخت پیانو-گوشی همراه هوشمند-اپلیکیشن-ساز-موسیقی-ساز ارزان‌قیمت

ساخت پیانو با مقوا

بعضی از وسایل و امکانات هستند که داشتن‌شان برای بسیاری از ما امری نسبتا دور از ذهن محسوب می‌شود. وسایلی که حالا بنا به هر دلیلی علی‌رغم میل وافر ما برای داشتن آنها، در دسترس قرار نمی‌گیرند. نمونه‌ای از این وسایل، پیانو است. یکی از محبوب‌ترین سازها در جهان که طرفداران بسیاری را شیفته صدای خود کرده است.

هر انقدر که این ساز محبوب است و صدایی دلنشین دارد، از قیمت بالایی هم برخوردار است. بگونه‌ای که خریداری یک دستگاه از آن برای بسیاری از علاقه‌مندانش، تنها در حد یک آرزوی محال محسوب می‌شود. اما مشکلی در جهان نیست که راه حلی نداشته باشد. هر قدر که خرید یک پیانوی گران‌قیمت خارج از توان مالی ما باشد، توان خلاقه ما هیچ حد و مرزی را نمی‌شناسد.

از اینرو با رجوع به جهان بی‌مرز ایده‌ها می‌توان نقشه‌ای را طراحی کرد برای ساخت یک پیانو با هزینه کردن کمترین هزینه ممکن. شاید در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسد که یک پیانو را با کارتن مقوایی طراحی کرد و ساخت. اما اگر به ویدیویی که در این بخش از تارنمای “آکرومارکت” بارگذاری کرده‌ایم رجوع کنید، متوجه خواهید شد که می‌توان با کمی خلاقیت پیانویی را ساخت و شروع به نواختن زیباترین موسیقی کنید. تنها کافی است یک دستگاه گوشی همراه مجهز به اپلیکیشن پیانو را در اختیار داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شیوه ساخت این پیانو، لطفا ویدیو را تماشا کنید.

پیانو- مقوایی-ساخت پیانو-گوشی همراه هوشمند-اپلیکیشن-ساز-موسیقی-ساز ارزان‌قیمت

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (9)

  • فردوس پاسخ

    من می خواستم درس کنم اما وقتی که به مرحله ی سیم مسی رسیدم هرچه می زدم هرچه سیم مسی اوردم نشد که نشد بعضی که به این روش فیلم بزنم میشه و بعضی نمیشه همون سیم مسی که قبل از دو دقیقه بهاش زدم و شد وقتی بعد از چند دقیقه بزنم نمیشه خواهش میکنم کمک کنید

    اردیبهشت 11, 1398 در 8:47 ب.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      سلام دوست عزیز – باید از سیم لاکی استفاده کنید قبل از استفاده دوسر سیم رو باید بسوزونید و خوب سنباده بزنید تا اتصال برقرار بشه

      اردیبهشت 12, 1398 در 12:23 ق.ظ
  • Malak پاسخ

    با سلام و عرض ادب. من هم تو مرحله سیم ها گیر کردم. من سیم لاکی گرفتم و دو سرش رو سوزوندن وخوب سنباده زدم ولی اتصال برقرار نشد. لطفا فوراً بهم جواب بدین ببینم چطوري باید بسازم.؟؟!! ??

    خرداد 7, 1398 در 2:51 ب.ظ
  • Malak پاسخ

    با سلام و عرض ادب. من کاری رو که گفتین کردم. از سیم لاکی استفاده کردم و دو سرش رو سوزاندم وخوب سنباده زدم ولی اتصال برقرار نشد که نشد. لطفا بگيد چیکار کنم. يه بار ديگه هم پیام دادم ولی جوابی نگرفتم. لطفا کمک کنید. ممنون???..

    خرداد 7, 1398 در 5:41 ب.ظ
  • Mohi پاسخ

    متاسفانه نتيجه با چیزی که تو ویدیو دیده میشه متفاوته.
    (سرکاریه!)

    تیر 11, 1398 در 2:03 ق.ظ
  • جواد پاسخ

    مسلام و درود
    مشکل اینجاست که موبایلی که توی ویدئو نمایش داده میشه صفحه لمسی خازنی داره که با الکتریسیته ساکن کار میکنه ولی اغلب گوشیها(از جمله مال من!) صفحه لمسی حرارتی دارند و با سیم مسی جواب نمیدن
    با تشکر

    اسفند 4, 1398 در 11:01 ق.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      سلام دوست عزیز ممنون از اینکه تجربیاتتون رو اینجا به اشتراک میذارید

      اسفند 4, 1398 در 2:22 ب.ظ
    • لیسا پاسخ

      سلام راست میگه?

      آبان 5, 1402 در 4:13 ب.ظ
  • مرتتضی پاسخ

    ببخشید از چه مقوایی باید استفاده کرد؟

    مهر 24, 1400 در 1:28 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم