ساخت اسپیکر بلوتوث

باتری 18650 ، اسپیکر 52 میلی متری 4 اهم 10 وات ، ماژول شارژر تایپ C

ساخت اسپیکر بلوتوث

آموزش ساخت اسپیکر بلوتوث بهمراه ویدیوی آموزشی : قرن بیست و یکم را قرن تکنولوژی می‌دانند . وسایل متنوعی به عرصه‌ی ظهور رسیدن که در نهایت رقابت شرکت‌های تولید کننده ، هدف نهایی آنها راحت‌تر شدن زندگی انسان می‌باشد .
بگذارید ابتدا قبل از هر چیزی نحوه‌ی تولید صدا و شنیدن صدا را با یکدیگر مرور کنیم .صدا حاصل از ارتعاش هوای فشرده می‌باشد و صدا باعث به ارتعاش درآمدن پرده گوش انسان می‌شود و مغز انسان، ارتعاشات پرده گوش را به عنوان صوت یا صدا درک می‌کند. با بزرگ‌تر شدن فرکانس، صداها زیرتر یا بم‌تر شنیده می‌شوند. دامنه فرکانس نیز میزان بلندی و کوتاهی صدا را مشخص می‌کند. صداهایی که دامنه فرکانس بیشتری دارند در نتیجه پرده گوش را نیز بیشتر حرکت می‌دهند و بنابراین صدا بلند تشخیص داده می‌شود .

همانطور که اکثر موسیقی‌دانان تاکید دارند که نحوه‌ی صحیح گوش دادن به موسیقی از طریق دستگاه پخش می‌باشد ، اسپیکرها یکی از محصولاتی هستند که امکان گوش دادن مناسب موسیقی و یا صدا را به ما می‌دهند .
از ویژگی‌های اصلی و بارز پخش کننده‌های موسیقی نحوه صحیح ارائه موسیقی می باشد . صدا یا موسیقی باید بصورت عادی ابتدا در فضا پخش شود و بعد به قسمت خارجی گوش برخورد کند و بعد قسمت داخلی گوش . در واقع این شنیدار طبیعی‌ترین و مفیدترین نوع شنیدار می‌باشد که شما می‌توانید صداها و آواها را از یکیدیگر تفکیک کنید .

امروز در تارنمای آکرومارکت سعی بر این داریم تا با شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک اسپیکر بلوتوثی جذاب را در قالب یک ویدیوی آموزشی جذاب به اشتراک بگذاریم . شما می‌توانید با فراهم کردن وسایل مورد نیاز که در قسمت پایین عنوان شده است نسبت به ساخت این کاردستی جذاب اقدام نمایید . با ما در تماشای این ویدیوی آموزشی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت اسپیکر بلوتوث

باتری 18650 ، اسپیکر52 میلی متری 4 اهم 10 وات ، ماژول شارژر تایپ C ، کلید کشویی ، ماژول پخش بلوتوث MP3 ، صفحه ساب بوفر ، لوله پلیکا

آموزش پیشنهادی : برای مشاهده آموزش ساخت اسپیکر بلوتوث با استفاده لوله PVC کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.