ساخت اسپیکر بلوتوث با استفاده لوله PVC

ساخت اسپیکر بلوتوث با استفاده از لوله PVC-وسایل جانبی موبایل-گوشی هوشمند-اسمارت فون-اسپیکر تسکو-موسیقی

ساخت اسپیکر بلوتوث با استفاده لوله PVC

روزگاری که در آن به سر می‌بریم، عصر فشرده کردن چیزهاست. امروزه بنا به دلایلی، کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی تلاش می‌کنند تا محصولات خود را در کوچک‌ترین اندازه ممکن طراحی کرده و بسازند. چرا که این اولویت مشتریانی است که علاقه دارند وسایلی را که از آنها استفاده می‎‌کنند از اندازه کوچکی برخوردار باشند. این موضوع به دلیل الزاماتی است که از جانب شرایط زیستی امروز به همه ما انسان‌های معاصر تحمیل می‌شود. با افزایش روزافزون جمعیت و پراکنده شدن آنها در شهرها، مسئله فضا به یکی از اساسی‌ترین مشکلات انسان‌ها بدل شده است. مردمان شهرنشین امروزی دیگر در آپارتمان‌هایی با مقیاس‌های بسیار کوچک زندگی می‌کنند و دیگر خبری از آن خانه‌های بزرگ و گستره‌های وسیع نیست. از اینرو به دنبال آن هستند تا از هر چیزی کوچک‌ترین نمونه را در اختیار داشته باشند. تا شاید از این راه بتوانند مشکل کمبود جا و مکان را تا حدودی برای خود مرتفع سازند. به عنوان مثال حالا دیگر تخت‌خواب‌ها به جای آنکه در سطح قرار بگیرند، بگونه‌ای طراحی می‌شوند که با یک حرکت بعد از بیداری، به راحتی جمع شده و در امتداد دیوارها قرار بگیرند. از این طریق می‌توان تا حد ممکن فضای بیشتری را در اختیار داشت. و اما یکی از وسایلی که در سالیان پیش، فضای نسبتا زیادی را اشغال می‌نمود، ابزار و ادوات مربوط به ضبط و پخش موسیقی بود. ابزاری که امروزه کم‌ترین شباهت را به اسلاف خود دارند. این روزها شاهد به بازار آمدن باندهای پخش موسیقی‌ای هستیم که در عین کوچک بودن، حجم زیادی از صدا را با کیفیت فوق‌العاده‌ای به کاربر ارائه و پخش می‌کند. این روزها با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند و ارتقا امکانات و خدمات آنها، تنها کافی است یک باند پخش کوچک و جمع و جور را در کنار خود داشته باشید. باقی ماجرا را به گوشی تلفن همراه‌تان بسپارید. اگر چنین وسیله‌ای را نیز در دسترس خود ندارید، می‌توانید با ساخت اسپیکر بلوتوث با استفاده از لوله PVC یک نمونه از آن را برای خود فراهم کنید.

این روزها شاهد این هستیم که بسیاری از علاقه‌مندان به موسیقی علاوه بر گوشی تلفن هوشمند خود، یک دستگاه اسپیکر بلوتوث نیز در کنار خود دارد. دستگاهی که با تنظیم سامانه بلوتوث‌اش و هماهنگ کردن آن با گوشی همراه، می‌توان صدای با کیفتی را در فضا پراکنده ساخت. حال به دلیل استقبالی که از جانب جوانان صورت گرفته است، در پست آموزشی امروز تارنمای آکرومارکت، شیوه ساخت اسپیکر بلوتوث با استفاده از لوله PVC را به شما آموزش می‌دهیم.

بی‌تردید شما دوستانی که پست‌های آموزشی تارنمای آکرومارکت را دنبال می‌کنید، به ساخت وسایل مورد نیازتان علاقه‌مندید. اما وسیله‌ای را که امروز قصد آموزش ساخت آن را داریم، مقداری متفاوت با نمونه‌های پیشین است. چرا که در این وسیله با قطعاتی سروکار داریم که در رسته قطعات الکترونیکی قرار می‌گیرند. از اینرو با فراهم کردن آنها و تماشای ویدیوی بارگذاری شده می‌توانید ساخت اسپیکر بلوتوث با استفاده از لوله PVC را آغاز نمایید.

ساخت اسپیکر بلوتوث با استفاده از لوله PVC-وسایل جانبی موبایل-گوشی هوشمند-اسمارت فون-اسپیکر تسکو-موسیقی

وسایل مورد نیاز برای ساخت اسپیکر بلوتوث با استفاده از لوله PVC به قرار زیر است:

  • لوله PVC
  • دو عدد درپوش لوله PVC
  • دو عدد اسپیکر کوچک 3 وات با قطر 4 سانتی‌متر
  • یک عدد ماژوا ارسال صوت بلوتوثی
  • دو عدد ماژول آمپلی‌فایر
  • یک عدد باطری 3.7 ولت
  • یک عدد ماژول شارژر
  • سیم رابط
  • یک عدد کلید قطع و وصل جریان برق

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • grylord پاسخ

    سلام اگه میشه این ماژول فرستنده رو به فروشگاه بیارید بی نهایت عالی میشه

    آبان 17, 1397 در 9:18 ب.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      سلام دوست عزیز در حال تکمیل محصولات فروشگاه هستیم حتما اضافه خواهیم کرد

      آبان 18, 1397 در 11:58 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم