ساخت چراغ‌قوه LED با قوطی اسپری رنگ

ساخت چراغ‌قوه LED با قوطی اسپری رنگ-بازیافت زباله- محیط زیست-روشنایی-شب‌چراغ-چراغ‌قوه سارژی

ساخت چراغ‌قوه LED با قوطی اسپری رنگ

زباله‌های تولیدی توسط انسان‌ها ، حالا دیگر به یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های پیش‌روی بشر تبدیل شده است. انسان معاصر به دلیل مصرف‌گرا بودن‌اش، روزانه حجم عظیمی از زباله را تولید می‌کند. زباله‌هایی که بزرگ‌ترین خطر برای طبیعت و محیط زیست محسوب می‌شود. هر قدر هم که نهادهای آموزشی و فرهنگ‌ساز نیز برای مهار این سیل عظیم تولید زباله تلاش می‌کنند، باز هم سطح وسیعی از کره زمین، سالانه توسط زباله‌ها پوشانده می‌شود. در این مسیر تکنولوژی و فناوری نیز برای از بین بردن بزرگ‌ترین دشمن طبیعت اقدام نموده است اما در این میان تنها توانسته بخش کوچکی از زباله‌ها را بازیافت کند. اگر انسان‌ها همین روند را در تولید زباله دنبال کنند، در آینده‌ای نزدیک بجای یک کره سرسبز بنام زمین، به عنوان زیست‌گاه ما انسان‌ها، با سیاره‌ای پوشیده از انواع و اقسام زباله‌ها مواجه خواهیم شد. پس برای نجات زمین یا به عبارتی خانه‌مان، این ما انسان‌ها هستیم که می‌بایست راه چاره‌ای برای این تهدید ویرانگر بیاندیشیم. اول اینکه می‌بایست، تا حد امکان به گونه‌ای زندگی کنیم که کم‌ترین زباله را به طبیعت وارد نماییم. به طور قطع راهی به غیر از دست برداشتن از این مصرف‌گرایی صرف نداریم. دوم اینکه هر آنچه بنام زباله در اطراف ما قرار دارد، به چرخه مصرف بازگردانیم. در اصل بازیافت زباله می‌بایست به یک فعالیت روزمره در زندگی ما بدل شود. به عنوان مثال ساخت چراغ‌قوه LED با قوطی اسپری رنگ، نمونه‌ای از این فعالیت‌ها به شمار می‌آید.

چراغ‌قوه‌ها یکی از مهم‌ترین وسایل در زندگی روزمره ما محسوب می‌شود. باید توجه داشته باشیم که ما انسان‌ها تقریبا نیمی از شبانه‌روز را در تاریکی به سر می‌بریم. و البته این را نیز باید بدانیم، هر مکانی که ما وارد می‌شویم، لزوما از روشنایی و نور بهره‌مند نیست. از اینرو می‌بایست یک منبع نوری را همیشه برای جلوگیری از مشکلات موجود در فضای تاریک به همراه داشته باشیم. به همین دلیل ساخت چراغ‌قوه LED با قوطی اسپری رنگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

استفاده از ابزاری همچون قوطی خالی اسپری رنگ در جهت ساخت یک وسیله کاربردی، دقیقا همان کاری است که ما انسان‌های امروزی باید برای نجات محیط زیست‌مان از شر زباله‌ها، انجام دهیم. تصور کنید که اگر برای ساخت هر وسیله‌ای که نیاز داریم، از این زباله‌ها بهره ببریم، کمترین زباله را به طبیعت وارد خواهیم کرد. و این یعنی نجات زمین. پس شما هم یک قوطی اسپری پیدا کنید و ساخت چراغ‌قوه LED با قوطی اسپری رنگ را آغاز کنید.

پی‌نوشت: توجه داشته باشید که منبع نوری که برای این چراغ‌قوه استفاده شده است، لامپ LED SMD می‌باشد و البته منبع انرژی آن نیز باطری‌های قابل شارژ است که می‌توان بدون نگرانی از خاموشی، چراغ قوه ساخته شده به دست خود را شارژ کنید.

ساخت چراغ‌قوه LED با قوطی اسپری رنگ-بازیافت زباله- محیط زیست-روشنایی-شب‌چراغ-چراغ‌قوه سارژی

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (3)

  • followermax.com پاسخ

    اقا خیلی وبسایتتون عالیه

    اسفند 4, 1397 در 5:06 ق.ظ
  • خرید فالوور اینستاگرام پاسخ

    منم یه دونه ساختم خیلی باحال شده. ممنونم از مقالتون

    تیر 13, 1398 در 6:10 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم