ساخت بازوی ربات اسباب بازی

آموزش - کاردستی - دست سازه - کارتن - ربات - آموزش - ابرقهرمان

ساخت بازوی ربات اسباب بازی

ساخت بازوی ربات اسباب بازی (کاردستی )

سینما را می‌توان محملی برای خلق ابرقهرمانان دانست. شخصیت‌های ماندگاری که سال‌هاست بر پرده سینماهای جهان حاضر شده و هیجان و جذابیت را در سالن‌های سینما را به اوج می‌رسانند. ابرقهرمانان سال‌هاست که برای بسیاری از مخاطبان و شیفتگان سینما بویژه جوان‌ترها، دلیل اصلی رفتن به سینما شده‌اند.ساخت بازوی ربات اسباب بازی

این روزها فیلم‌هایی را بر پرده سینماها می‌بینیم که با قدرت وصف‌ناپذیرشان، همیشه پیروزند و جهان را از نابودی و ویرانی می‌رهانند. یکی از فیلم‌هایی که این روزها در سینماهای سراسر جهان اکران شده و مورد استقبال خوبی هم قرار گرفته، فیلمی است به نام جنگ نامحدود. در این فیلم سازندگان تصمیم گرفته‌اند بصورت کاملا دیوانه‌وار خیلی از ابرقهرمانان محبوب را گرد هم آورده و بنای عظیم فیلم‌شان را بر دوش آنها قرار دهند.

حال ما تصمیم گرفته‌ایم به مناسبت اکران این فیلم که بی‌تردید بسیاری از شما نیز تابحال این فیلم را تماشا کرده‌اید، شیوه طراحی و ساخت یک دست‌سازه را آموزش ذهیم که ویژگی اصلی یکی از شخصیت‌های فیلم جنگ نامحدود است. شاید پیش از این برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که برادر کوچک‌ترتان از شما نمونه‌ای از اسباب‌ بازی‌های ابرقهرمانی را طلب کرده باشند. به همین دلیل ساخت ویدیویی که بتواند شیوه ساخت این نمونه از اسباب‌ بازی‌ها را آموزش بدهد، کاملا ضروری می‌نماید. در عنوان مطلب ساخت بازوی ربات نوشته شده است که در اصل بازوی آهنین شخثیت ابرقهرمانی فیلم جنگ نامحدود است.

آموزش - کاردستی - دست سازه - کارتن - ربات - آموزش - ابرقهرمان - اسباب بازی

برای ساخت این کاردستی شما به ساده‌ترین ابزار و وسایل نیاز خواهید داشت. وسایلی همچون مقوا کارتن و چراغ LED و غیره است. اگر شما هم علاقه به ساختن این نوع اسباب‌ بازی دارید و یا نوجوانان اطراف‌تان عظش داشتن این بازوی آهنین را دارند، کافی است ویدیویی را که در بخش آموزشی تارنمای آکرومارکت بارگذاری کرده‌ایم تماشا کنید و شروع به ساختن آن کنید. اسباب‌ بازی که ساختن و بازی کردن با آن حسی متفاوت را به شما خواهد داد. پس ویدیو را ببینید و شروع به گار گنید. 

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم