ساخت اسلحه دولول اسباب‌بازی Shotgun

ساخت اسلحه دولول اسباب‌بازی Shotgun

اگر شما هم از علاقه‌مندان به سینما و فیلم‌های سینمایی هستید، اگر به ژانرهای اکشن و گنگستری دلبسته‌اید، پس حتما تفنگ‌های Shotgun را در این گونه فیلم‌ها دیده‌اید. اسلحه‌های که از قدرت تخریب بالایی برخوردار بوده و با هر شلیک، حجم زیادی از تخریب و ویرانی را بر جا می‌گذارد. یک تفنگ خوش‌دست که به راحتی و با یک حرکت دست مسلح و آماده شلیک می‌شود.

اما همه می‌دانیم که تنها راه تماشای این اسلحه ویرانگر، همان فیلم‌های سینمایی بوده و به هیچ‌وجه امکان ندارد که این اسلحه را در دست بگیریم. اما اگر شما هم مثل من از علاقه‌مندان به ابزار و ادوات جنگی هستید، نباید ناامید شده و کافی است از قوه خلاقه‌تان استفاده کنید. می‌پرسید چه استفاده‌ای؟ روشن است. بهره‌بردن از قوه خلاقیت و ابتکار خود، برای ساخت ماکت هر اسلحه‌ای که به آن علاقه دارید.

تنها کافی است پست‌ها و مطالب آموزشی پیشین را که در بخش آموزشی سایت قرار داده‌ایم، مرور کرده تا نمونه‌های مختلفی از اسلحه‌هایی که شیوه ساخت‌شان را آموزش داده‌ایم، مشاهده کنید. در برخی مواقع شما به مواردی بر می‌خورید که با ساده‌ترین ابزار، ماکت یک اسلحه قدرتمند ساخته می‌شود.

حال برای پست آموزشی امروز در تارنمای “آکرومارکت” ویدیویی را بارگذاری کرده‌ایم که در آن شیوه طراحی و ساخت یک نمونه از اسلحه دولول “شات‌گان” Shotgun را در نهایت خلاقیت و ابتکار، آموزش می‌دهد. پس وقت را تلف نکنید و با رعایت اصول و نکات ایمنی، تفنگ خود را بسازید.

پی‌نوشت: دوستان عزیز، از آنجا که سلامتی و تندرستی شما همراهان، آرزوی اول و آخر ماست، از شما درخواست می‌کنیم به هنگام استفاده از این اسلحه اسباب‌بازی، دقت کرده و به هیچ‌وجه آن را به سمت صورت و چشم دیگران، نشانه نگیرید.

ماکت-اسلحه-تفنگ-تیراندازی-ادوات جنگی-اسباب‌بازی-شات‌گان-shotgun

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم