ساخت ساعت شنی

ساعت شنی-زمان-عتیقه‌جات-ساعت اتمی

ساخت ساعت شنی

همه ما در کارتون‌ها و فیلم‌های قدیمی، وسیله‌ای را دیده‌ایم که از آن برای اندازه‌گیری زمان استفاده می‌کنند. وسیله‌ای که از دو محفظه شیشه‌ای بر روی هم ساخته شده و در یکی از این محفظه‌ها مقداری شن وجود دارد. با برگرداندن این وسیله، شن‌های موجود در بخش بالایی به مرور و در مدت زمانی مشخص شروع به ریختن به بخش پایینی می‌کنند. اینگونه با این وسیله زمان به امتداد انتقال شن‌ها از یک بخش به بخش دیگر اندازه گرفته می‌شود. این وسیله را ساعت شنی نامیده‌اند.

هرچند که این روزها دیگر با پیشرفت علم و تکنولوژی ساعت‌هایی ساخته شده‌اند که در دقیق‌ترین حالت ممکن زمان را اندازه می‌گیرند، اما داشتن یک ساعت شنی در میان وسائل‌تان، نه تنها می‌تواند مفید واقع شود، بلکه حس خوبی را به همراه خواهد داشت.

حالا که دیگر در کمتر مغازه یا فروشگاهی –البته غیر از عتیقه‌فروشی‌ها- می‌توان نشانی از ساعت‌های شنی گرفت، تارنمای “آکرومارکت” در بخش آموزشی خود با بارگذاری یک ویدیو، شیوه ساخت یک ساعت شنی زیبا را با استفاده از حباب لامپ، به شما آموزش می‌دهد.

ساعت شنی-زمان-عتیقه‌جات-ساعت اتمی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم