ساخت جاروبرقی رباتیک

ساخت جاروبرقی رباتیک

قوه خیال آدمی از چنان توان وقدرتی برخوردار است که جهانی را در لحظه‌ای با تمامی جزئیات‌اش می‌تواند بیافریند. بسیاری از دستاوردها و اختراعات بشری در اصل محصول قوه خیال وخلاقیتی است که هیچ حد و مرزی را برای خود قائل نیست. از اینرو به محض غوطه‌ور شدن انسان در خیالات و رویاهای خویش به هر کار ناممکنی که از انجام آن در عالم واقع عاجز است، دست می‌زند. هر جا که بشر نیازی را در زندگی خود احساس کرده است، با چناه بردن به قوه خیال خود توانسته است، نیازهای خود را برطرف سازد. در این میان، یکی از خیالات و رویاهای انسان‌ها، ساختن جهانی است که در آن همه ابزار و وسایل، بگونه‌ای در دسترس قرار گرفته باشد که بار همه کارهای سخت و طاقت‌فرسا از دوش آدمی برداشته شده و توسط ماشین‌ها انجام بپذیرد. ایده اولیه طراحی و ساخت ربات‌ها نیز، درست از همین نقطه آغاز شده است.

در ابتدا شاید هدف اصلی از طراحی و ساختن ربات‌ها، سپردن کارهای سخت و دشوار به این ماشین‌های هوشمند بود.هدفی که به درستی و در حد کمال ممکن نیز تحقق یافت. اما به مرور زمان و با پیشرفت و توسعه ماشین‌های هوشمند و همچنین فراگیرشدن هوش مصنوعی، ربات‌ها به بسیاری از شئون زندگی ما راه پیدا کرده و مسئولیت انجام بسیاری از کارها، اعم از ساده و سخت را بر عهده گرفتند. اینگونه بود که ربات‌ها از سفر به کره ماه و قدم زدن در فضای بدون اکسیژن سیارات دیگر تا شستن ظرف‌ها و پختن غذا را در حوزه مسئولیت‌های خود وارد کردند. حالا دیگر انسان به دروازه‌های جهان رویایی و دل‌انگیزی که در خیال و رویای خود تصور کرده بود، وارد شده است.چرا که بسیاری از امور روزمره و کارهای ریز ودرشت روزانه‌اش را به ربات‌های مسئولیت‌پذیر سپرده است.

ساخت ربات جاروبرقی ربات جارو کاردستی ربات

شاید یکی از یکنواخت‌ترین و خسته‌کننده‌ترین فعالیت‌های روزمره همه ما انسان‌های شهرنشین، جاروکردن محیط زندگی و یا محل کارمان باشد. کاری که در صورت انجام ندادن و یا به تاخیر افتادن‌اش، محیطی آلوده و بی‌نظم برای‌مان به وجود خواهد آمد. پس جاروکردن منزل ارمی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. اما با طراحی و ساخت یک ربات که توانایی جاروکردن کف منزل ما را داشته باشد، دیگر خیال‌مان از تمیزی و نظافت خانه، راحت و آسوده خواهد بود. تنها کافی است ابزار مورد نیاز و همچنین یک نقشه دقیق را برای ساخت جاروبرقی رباتیک فراهم کنیم. که البته ما پیش از این در بخش آموزشی تارنمای آکرومارکت، تمامی این کارها را انجام داده‌ایم. از معرفی وسایل مورد نیاز تا طریقه ساخت این وسیه کاربردی را. تنها کافی است ویدیوی بارگذاری شده را تماشا کرده و شروع به ساخت این جاروی رباتیک کنید.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم