ساخت کاردستی ( درشکه تزئینی )

درشکه درشکه کاردستی

ساخت کاردستی ( درشکه تزئینی )

ساخت کاردستی ( درشکه تزئینی )

سینما برای ما به عنوان یک هنر سرگرمی‌ساز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. فیلم‌های بسیاری وجود دارند که در ذهن ما به جهت لحظات نابی که برای‌مان فرآهم کرده‌اند، فراموش‌نشدنی و جاودانه می‌نمایند. اما در این میان فیلم‌هایی هستند که جایگاه ویژه‌تری را به خود اختصاص داده‌اند.
فیلم‌های متعلق به ژانر وسترن. ژانری که همه عشاق سینما ارادت نابی به آن دارند. همه ما فیلم‌های وسترن را با اجزا و ابزار و ادوات‌اش، بهتر به خاطر می‌سپاریم. ابزاری که مختص این فیلم‌ها هستند. مهم‌ترین‌اش شاید دلیجان یا همان درشکه است. عنصری که یک فیلم وسترن هم به نام‌اش ساخته شده است.


هر چند که درشکه وسیله‌ای است که شاید آنچنان که باید و شاید ما ایرانی‌ها کمتر از آن به آن شکلی که در فیلم‌ها دیده‌ایم و به خاطر سپرده‌ایم، در طول تاریخ استفاده کرده‌ایم. اما ما نیز به عنوان ملتی متمدن درشکه‌های مختص خود را ساخته‌ایم.

درشکه قدیمی


اگر گذارتان به شهر تاریخی و دیدنی اصفهان افتاده باشد، بی‌تردید نمونه‌هایی از درشکه‌ها را در میدان امام اصفهان مشاهده نموده‌اید. درشکه‌هایی که روزانه تعداد فراوانی از مسافران و گردشگران را در حال و هوای تاریخی شهر به سیر و سیاحت می‌فرستند.
اما آنچه که ما امروز در بخش آموزشی تارنمای آکرومارکت به عناون یک آموزش ساخت یک کاردستی در نظر گرفته‌ایم، آموزش طراحی و ساخت یک درشکه به شکل و شمایل درشکه‌هایی است که در فیلم‌های وسترن دیده‌ایم.
بی‌تردید شما با تماشای ویدیوی بارگذاری شده در این بخش نه تنها به شیوه ساخت یک کاردستی زیبا آشنا می‌شوید، بلکه به طرزی کاملا محسوس در فضای احساسی فیلم‌های مورد علاقه‌تان در ژانر وسترن قرار می‌گیرید.

از آنجا که سیاست کلی تارنمای آکرومارکت آموزش ساخت کاردستی با محوریت استفاده از ابزار و وسایل در دسترس است، این بار نیز شما با شیوه ساخت یک کاردستی زیبا آشنا می‌شوید که وسایل مورد نیاز آن به راحتی برای شما فرآهم می‌شود.
پس بدون معطلی دست به کار شوید و کاردستی خاطره‌انگیز خود را بسازید.

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • habib113709 پاسخ

    سلام وسایل ساخت را بنویسید ؟

    بهمن 17, 1398 در 7:39 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.