ساخت دستگاه سنباده دو حالته

ساخت دستگاه سنباده دو حالته

ساخت دستگاه سنباده دو حالته

آموزش ساخت دستگاه سنباده دو حالته بهمراه ویدیوی آموزشی : همانطور که می‌دانید نخستین مرحله در عملیات پرداخت چوب، که پیش از رنگ‌ کاری و اتمام کار می‌باشد، عملیات سنباده‌ زنی است( البته توجه داشته باشید که در موارد معدود ممکن است قطعه‌ی کار پیش از برش‌کاری نیز به سنباده‌کاری نیاز داشته باشد ). به طور کلی عمل سنباده زدن برای صاف کردن و پرداخت سطوح مواد اولیه یا کار ساخته شده و همچنین برای برطرف کردن قشر رنگ و لاک از روی صفحات به کار می‌رود .

بطور کلی سنباده عبارت است از دانه‌های سخت ساینده و خورنده‌ای که با چسب‌های مخصوص ترکیب شده و بر روی صفحات مخصوص کاغذی و یا پارچه‌ای چسبانده می‌شود که ما در ابزار فروشی‌های مختلف شاهد مدل‌های متنوع آن می‌باشیم .
باید توجه داشت که سنباده از شن ساخته نشده و حاوی ذرات ریز مصنوعی یا طبیعی است. تشخیص درجه زبری سنباده بسیار مهم است زیرا هر پروژه‌ای به درجه زبری متفاوتی نیاز دارد. هنگام خرید سنباده اعدادی مثل 80، 100، 200 و غیره به چشم می‌خورند. این عدد میزان تراکم ذرات ساینده در هر اینچ مربع از سنباده است. این اعداد بر اساس استاندارد CAMI بوده و هر چه این رقم بالاتر باشد ذرات ریزتر بوده و زبری سنباده کمتر است و بالعکس هر چه این رقم کمتر باشد ذرات درشت‌تر و سنباده زبرتر است.

امروز در تارنمای آکرومارکت سعی بر این داریم تا با شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک سنباده زن دو حالته جذاب را در قالب یک ویدیوی آموزشی جذاب به اشتراک بگذاریم . شما می‌توانید با فراهم کردن وسایل مورد نیاز که در قسمت پایین عنوان شده است نسبت به ساخت این کاردستی جذاب اقدام نمایید . با ما در تماشای این ویدیوی آموزشی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت دستگاه سنباده دو حالته :

بلبرینگ ZZ608 شیار عمیق ، چرخ هرزگرد ، پولی ، پیچ و مهره ، کلید خاموش روشن ، پروفیل آلمینیومی ، موتور دو شفت 895 بهمراه براکت ، تخته چوبی ، پایه پلاستیکی ، پد سمباده پشت کرک دار ، فنر ، سمباده نواری ، کنترلر دور موتور

ویدیوی آموزشی پیشنهادی : برای تماشای ویدیوی آموزش ساخت دستگاه سنباده نواری کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • محمود پاسخ

    دو طرف نوار سمباده رو چطوری چسب زد؟

    آبان 15, 1401 در 8:26 ب.ظ
  • سعید ناظری پاسخ

    با درود
    صفحه سنباده دیسکی که پیچش مانند این ریز باشد را کجا می شود پیدا کرد؟

    فروردین 2, 1402 در 2:20 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم