ساخت محافظ گوشی همراه

ساخت محافظ گوشی همراه

امروزه گوشی‌های همراه به دلیل فراگیرشدن به یکی از مهمترین عناصر زندگی هر شخصی تبدیل شده است. عنصری که جزء لاینفکی از وسایل شخصی هر فرد محسوب می‌شود. این روزها دیگر کمتر کسی را پیدا می‌کنید که به گوشی همراه خود وابسته نباشد. البته گاهی این وابستگی به قدری زیاد و از کنترل خارج می‌شود که دیگر زندگی عادی را از روال خارج می‌کند.

این وابستگی به گوشی‌های همراه حالا ابعاد تازه‌تری به خود گرفته است؛ چرا که علاوه بر هزینه‌های اصلی‌ای از جمله: قیمت گوشی و خدمات سرویس‌دهی، هزینه‌های هنگفتی هم به سمت خرید لوازم جانبی گسیل می‌شود. لوازمی همچون: قاب محافظ، صفحه محافظ اسکرین و انواع و اقسام زیورآلات که مورد علاقه بسیاری است.

یکی از مهمترین این ابزار و لوازم که نسبت به دیگر موارد از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ قاب محافظ گوشی است. این وسیله به دلیل محافظت از گوشی‌های گران‌قیمت و در عین حال ظریف و شکننده، مورد استقبال بسیاری از کاربران گوشی‌های همراه قرار گرفته است. حالا دیگر این روزها، می‌توان انواع و اقسام قاب‌های محافظ را در رنگ‌ها و اشکال مختلف و گوناگون، در بازار پیدا کرد.

قاب محافظ گوشی همراه از جمله وسایل و ابزاری است که هر کس که بقدر سر سوزنی ذوق و خلاقیت داشته باشد، می‌تواند آن را طراحی و تولید کند. تارنمای “آکرومارکت” نیز به دلیل شوق و علاقه‌ای که برای تحریک قوه خلاقیت و ابتکار کاربران خود دارد، در پست آموزشی امروز خود شیوه ساخت یک قاب محافظ زیبا و کاربردی را با استفاده از مواد اولیه‌ای همچون: نشاسته ، چسب سییلیکون سفید و رنگ سفید، آموزش می‌دهد. قابی که می‌توانید کاملا مطابق با ذوق و سلیقه خود آنرا زینت داده و زیباتر کنید.  

قاب-محافظ-گوشی همراه-موبایل-چسب سیلیکون

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم