آموزش ساخت سه اسباب بازی کنترلی ( سورتمه – برف روب – تانک )

آموزش ساخت سه اسباب بازی کنترلی ( سورتمه – برف روب – تانک )

سورتمه کنترلی

در میان همه اسباب‌بازی‌هایی که طراحی و ساخته می‌شوند، جای یک نوع از این بازیچه‎‌ها به شدت احساس می‌شود. اسباب‌بازی‌های برفی. همین الان اگر به یکی از فروشگاه‌هایی که در آنها می‌توان با انواع و اقسام بازیچه‌ها مواجه شد، مراجعه کنید، به سختی می‌توانید اسباب‌بازی را بیابید که مخصوص روزهای برفی باشد. شاید تنها چیزی که در این فروشگاه‌ها به درد روزهای برفی زمستان بخورد و قابلیت فراهم کردن سرگرمی و لحظاتی خوش را در خود نهان دارد، اسباب و ادوات اسکی می‌باشد. که البته این ابزار و ادوات هم مختص سنین بالا و کسانی است که با اصول و فنون اسکی کردن بر روی برف آشنایی دارند. از اینرو نیاز داشتن مجموعه‌ای از اسباب‌بازی‌ها که بتوان در روزهای دل‌انگیز برفی با آنها سرگرم شد، به شدت احساس می‌شود. از اینرو تارنمای آکرومارکت در ادامه آموزش‌های خود متناسب با شرایط آب و هوایی هر فصل، در نظر دارد برای روزهای برفی به شما شیوه ساخت نوع خاصی از سورتمه را با قابلیت کنترل از راه دور را آموزش دهد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به ماشین‌ها و کلا اسباب‌بازی‌های کنترلی علاقه دارند، می‌توانید با ساختن این اسباب‌بازی، لحظات خوشی را در روزهای برفی برای خود فراهم کنید.

ماشین برف‌روب

در میان همه ابزار و ادواتی که به عنوان اسباب‌بازی شناخته می‌شوند، دسته عظیمی به وسایلی اختصاص یافته است که بگونه‌ای ماکت ماشین‌آلات صنعتی شناخته می‌شوند. بسیاری از کودکان و نوجوانان هستند که علاقه خاصی به ماشین‌های عظیم‌الجثه دارند. به عنوان مثال، قطارها همیشه در ذهن ما عنصری هستند که همچون ماشین زمان ما را به دوران خوش کودکی می‌فرستند. به دورانی که بخشی از رویای کودکی‌مان منحصر به داشتن یک قطار اسباب‌بازی می‌شد که می‌توانست سوت‌کشان بر روی ریل‌های‌اش حرکت کند و ما را کیفور سازد. در کنار قطارها، پسربچه‌ها علاقه ویژه‌ای به داشتن اتومبیل‌های و ماشین‌های سنگین با قابلیت کنترل شدن از راه دور دارند. به همین دلیل ساختن ماکت آنها به عنوان نوعی از اسباب‌بازی‌های زیبا و سرگرمی‌ساز، می‌تواند باعث خوشحالی بسیار آنها شود. حال به این فکر کنید که این نوع از ماکت‌ها و یا به عبارتی دیگر اسباب‌بازی‌ها، مختص روزهای برفی زمستان باشند. در این صورت بازی کردن با آنها، لذتی دوچندان را با خود به همراه خواهند داشت. ماشین برف‌روبی نمونه‌ای از این ماکت‌ها هستند که می‌تواند با کنترل از راه دور، برف‌های نشسته بر روی زمین را همچون یک پاروی کوچک خودکار جمع کند. اگر این اسباب‌بازی کوچک نمی‌تواند حجم زیادی از برف‌ها، آنچنان که مورد نظر ماست را پارو کرده و بروبد، اما به عنوان یک اسباب‌بازی که علاوه بر سرگرم کردن بچه‌ها،کاری مفید نیز انجام می‌دهد، می‌تواند در دست نوجوانان علاقه‌مند به ماشین‌های کنترلی، روزهای برفی را به لحظاتی خاطره‌انگیز بدل کند. از اینرو اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به ماشین‌های کنترلی هستید و یا نوجوانی با این علایق در خانواده‌‍تان دارید، با رجوع به بخش ویدیوهای آموزشی تارنمای آکرومارکت، با شیوه ساخت این نوع از اسباب‌بازی و یا به بیان بهتر، ماکت ماشین برف‌روبی، آشما شوید.

برف روب کنترلی - اسباب بازی - آموزش - آموزش ساخت
تانک

شاید کمتر پسربچه‌ای را بشود یافت که به ابزار و ادوات جنگی علاقه‌ای نداشته باشد. در اصل این یک محور مشترک در میان همه نوجوانان، علی‌الخصوص پسربچه‌هاست که به بازی کردن با اسباب‌بازی‌های جنگی علاقه دارند. به دلیل همین اشتراکات است که می‌توان در میان همه بازیچه‌های پسربچه‌ها، دست‌کم یک نوع از تفنگ‌ها را سراغ گرفت. خلبان شدن و مانور دادن با هواپیمای جنگی که دیگر یکی از بزرگ‌ترین فانتزی‌های پسربچه‌ها در گوشه گوشه جهان محسوب می‌شود. همه ما به خاطر داریم که در سنین کودکی اولین پاسخی که به پرسش معمول در مورد شغل آینده‌مان می‌دادیم، خلبان شدن بود. اما نکته عجیبی که در این میان وجود دارد این است که چرا کمتر نوجوانی یافت می‌شود که علاقه به قرار گرفتن درون کابین یک تانک نظامی را داشته باشد. به شخصه فکر می‌کنم دلیل اصلی این اتفاق به نداشتن تصویری روشن از تانک‌ است. اگر دقت کنیم به این نتیجه می‌رسیم که در فیلم‌های سینمایی که با موضوع جنگ ساخته می‌شود، کمتر قهرمانی یافته می‌شود که راننده یک تانک نظامی باشد. در اصل قهرمان‌ها در سینما، گویی همه کار در جنگ می‌کنند به جز راندن یک تانک جنگی. اما این دلیل نمی‌شود که ما از ساختن یک نوع از ماکت تانک جنگی، منصرف شویم. شاید همین نکته بهترین عامل و انگیزه برای ساخت این نوع از اسباب‌بازی‌ها باشد. ساخت یک تانک جنگی با قابلیت کنترل از راه دور و همچنین شلیک کردن.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم