ساخت زیورآلات دست‌ساز

دست‌سازه-کاردستی-مشاغل‌خانگی-دست‌بند-گردن‌آویز-هنردست

ساخت زیورآلات دست‌ساز

آنچه که بصورتی کاملا اصیل و ذاتی در نهاد هر انسانی وجود دارد قدرت خلاقه‌ای که از ابتدای زندگی همواره همراه او بوده است. اساسا آدمی از خلق کردن و ساختن هر چیزی لذت می‌برد. بی‌شک همین لذت توام با ساختن است که باعث بوجود آمدن تمدن‌ها در طول تاریخ و رشد و تکامل بشر در امتداد تاریخ شده‌است. جالب است که بدانیم بخشی از این لذت از گذشته‌های بسیار دور در طراحی و ساخت زیورآلات و اشیاء زینتی تجربه شده است. بگونه‌ای که اگر در موزه‌های مربوط به دستاوردهای بشر ابتدایی و مردمان عهد باستان گذری و دیداری داشته باشیم، با نمونه‌های شگفت‌انگیزی مواجه خواهیم شد که در هزاره‌های پیشین طراحی و ساخته شده‌اند.

این روند و علاقه انسان‌ها به تولید زیورآلات و اجسام زینتی نه تنها تا به امروز دوام آورده، بلکه دچار تغییرات و تحولات بیشماری در نوع طراحی و شیوه ساخت نیز شده است. جالب‌تر اینکه امروزه بسیاری از این زیورآلات نه در کارگاه‌های صنعتی که در خانه‌ها و به دست علاقمندان این حرفه تولید می‌شوند. تولیدی که علاوه بر ساخت ظریف‌ترین و زیباترین محصولات، موجب رونق و بالندگی حرف و مشاغل خانگی نیز می‌گردد.

از اینرو تارنمای “آکرومارکت” به دلیل رسالتی که در زمینه احیای هنرمستظرفه و پاسداشت صنایع دستی ایرانی دارد، در ادامه مجموعه پست‌های آموزشی خود، نگاهی نیز به سمت مشاغل خانگی و همچنین تولید زیورآلات و اجسام زینتی می‌گرداند. به همین خاطر در ویدیوی آموزشی امروز شما دوستان همراه “آکرومارکت” با شیوه ساخت و تولید چند نمونه از وسایل زینتی آشنا خواهید شد.

دست‌سازه-کاردستی-زیورآلات-مشاغل خانگی-گردن‌آویز-دست‌بند-جعبه‌هدیه

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم