آموزش بافت زیر لیوانی

آموزش بافت زیر لیوانی

بافت زیر لیوانی : حتما برایتان پیش آمده که در اطرافتان تعدادی از دوستان یا آشنایانتان با ساخت وسایل دم دستی و دلربا تحسین شما را برانگیخته باشند . این ساخت وسایل اعم از دیوارکوب ، قفسه کتاب ، تابلو و غیره می باشد .
شما هم می توانید با یک نگاه هنرمندانه و ریز بینانه به محیط اطراف وسایل زیادی ببینید که احتمالا از دید شما دور ریز و فاقد استفاده باشند یا که اصلا عمر مصرفی آنها تمام شده باشد .
شما می توانید با صرف کمی خلاقیت و ترکیب این محصولات دور ریز یک محصول جدید که کار دست و ذوق هنری خودتان می باشد تولید کنید .
بازگشت این محصولات دور ریز به چرخه زندگی انسان در قالب یک محصول جدید و تحت سلیقه شما به خودی خود به طبیعت نیز کمک به سزایی می کند و با بازیافت این محصولات قدیمی به محصولات جدید مانع خرابی طبیعت می گردد .
بنا به گزارش کمیسیون بهداشت جهانی به طور میانگین روزانه هر فرد در جهان 250 تا 3000 گرم زباله تولید می‌کند اما در ایران هر فرد روزانه به طور میانگین 600 گرم زباله تولید می‌کند.
شما می توانید با ذوق هنری ذاتی و منحصر به فرد خود با دیدن ویدئو های آموزشی موجود در سایت های آموزشی متفاوت چه داخلی و چه خارجی می توانید با فرهنگ سازی در رابطه با اینکه هر نفر می تواند یک بازیافت کننده ی هنرمند در منزل خود باشد به پایین آوردن میزان درصد ارائه شده در کمیسیون بهداشت جهانی کمک شایان و قابل توجهی کنید .
هیچ وسیله ای بی ارزش نیست ،شما می توانید با کمی ذوق هنری دوباره این وسیله از کار افتاده را تحت قالب وسیله ای جدید به چرخه ی زندگی خود باز گردانید .

این قسمت از سری آموزش های کاردستی سایت آکرومارکت را اختصاص دادیم به آموزش بافتن یک زیر لیوانی با استفاده از نخ های رنگی زخیم.
همانطور که در ویدئوی آموزشی خواهید دید بافت این زیر لیوانی بسیار آسان بوده و در مدتی کوتاه خواهید توانست یک کاردستی کاربردی زیبا بسازید.

بدیهیست استفاده از نخ های رنگی در طیف مناسب در هرچه زیباتر شدن این کاردستی کمک بسیاری خواهد نمود.

 

%d8%b5%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%b9-%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%87-%d8%b2%db%8c%d8%b1%d9%84%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d9%81%d8%aa%d9%86%db%8c

 

 

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم