آموزش ساخت گلدان طرح سیاره ای

آموزش ساخت گلدان طرح سیاره ای

آموزش ساخت گلدان طرح سیاره ای

آموزش ساخت گلدان طرح سیاره ای : چنانچه شما هم علاقه مند به نگهداری گل و گیاه در منزل ، محل کار و … خود هستید یکی از چالش‌هایی که با آن مواجه هستید انتخاب گلدان مناسب برای گل و گیاه خود می‌باشد که علاوه بر کارایی آن از زیبایی خاصی نیز بهره‌مند باشد .
با نگاهی به گذشته و تاریخ بشریت در میابیم که همواره طبیعت و گیاهان با سرونوشت و زندگی انسان گره و بهم تنیده شده است . این تنیدگی چه در زمانی که انسان متوجه شد که می‌تواند از ریشه‌ی گیاهان و گل‌ها به عنوان غذا یا دارو استفاده نماید و چه از زمانی که دریافت از آن برای زیبایی یا عطرش بهره مند گردد .
حتی در زمینه‌ی روانشناسی انسان نیز به وجود گل و گیاه در محل زندگی فرد تاکید بسیار می‌شود به ویژه که انسان امروز با ساختن آپارتمان‌های مختلف از طبیعت دور شده است . در نتیجه وجود گل و گیاه در زندگی انسان علاوه بر خاصیت‌های دارویی و غذایی و زیبایی ، در روحیه‌ی انسان نیز تاثیر بسزایی دارد .

در بین کسانی که علاقه‌ی بسیاری به نگهداری گل و گیاه در منزل و یا گلخانه‌های کوچک آپارتمانی خود ، هستند کسانی که علاوه بر علاقه‌مندی به گل و گیاه علاقه بسیاری به گلدان‌های زیبا و تزئینی نیز دارند . شما می‌توانید با مشاهده ویدیوی آموزشی زیر و ایده گرفتن از نحوه‌ی ساخت آن خودتان گلدان مورد سلیقه‌ی خودتان را بسازید .

امروز در تارنمای آکرومارکت سعی بر این داریم تا با شما همراهان همیشگی خود آموزش ساخت یک گلدان زیبای طرح گلکسی را در قالب یک ویدیوی آموزشی جذاب به اشتراک بگذاریم . با ما در تماشای این ویدیوی آموزشی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت گلدان :

بادکنک ، چسب چوب ، روزنامه ، گچ قالب گیری ، یونولیت ، رنگ

ویدیوی آموزشی مشابه : برای مشاهده آموزش ساخت گلدان تزئینی کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.