ساخت قارچ جادویی

چراغ‌خواب-شب‌چراغ-روشنایی-دکوری-قارچ-جادویی

ساخت قارچ جادویی

ابزار و وسایل تزئینی یک از مهم‌ترین عناصری هستند که در هر خانه‌های وجود دارند. این نوع از ابزار اگرچه آنچنان کاربردی که نیاز روزمره محسوب شوند، ندارند اما وجودشان بر زیبایی و چشم‌نوازی محیط خانه می‌افزاید. از تابلوها و پوسترها گرفته تا تا سفالینه‌هایی که به وفور در خانه‌ها و منازل یافت می‌شود.

اما بسیاری از این وسایل دکوری و زینتی متناسب با مدرن و به‌روز شدن دکوراسیون خانه‌ها و منازل، نو و مدرن شده‌اند. بگونه‌ای که حتی بسیاری از آنها بدون جریان برق کاربرد خود را از دست داده و تنها در شب‌ است که می‌توان زیبایی و جلوه‌شان را نمایان کرد. درست مثل لوسترها و آباژورها و یا حتی لاله‌تراش‌هایی که دیگر نه با شمع بلکه با لامپ‌ها و روشنایی‌هاست که روشن می‌شوند.

حال با درک چنین تغییر و نیازی است که تارنمای “آکرومارکت” تصمیم گرفته‌است برای پست آموزشی امروز خود طریقه ساخت یک روشنایی زیبا را بنام “قارچ جادویی” آموزش دهد. شما با ساختن این قارچ جادویی علاوه بر داشتن یک وسیله دکوری زیبا، می‌توانید از آن به عنوان یک چراغ خواب نیز استفاده کنید.

چراغ‌خواب-شب‌چراغ-روشنایی-دکوری-قارچ-جادویی

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم