زندگی به روش انسان های اولیه

زندگی-انسان-اولیه-آموزش-استرالیه-ابزار-سرگرمی

زندگی به روش انسان های اولیه

تک تک ما به تکنولوژی و ابزارآلات و وسایلل و انواع و اقسام ماشین های اختراع شده توسط بشر کم و بیش عادت کرده ایم بی شک بدون این وسایل و تکنولوژی زندگی برایمان بسیار دشوار خواهد بود.

تصور اینکه انسان اولیه بدون استفاده از ابزار آلات و تکنولوژی چگونه در جنگلها و کوه ها زندگی می کرده است بسیار دشوار است اما یک شهروند استرالیایی در جنگل های شمال کوئینزلند تصمیم گرفته بدون هیچ امکاناتی زندگی در طبیعت را آزمایش کند.

او در وبلاگ خود می نویسد

این یک سرگرمی است که شما در طبیعت بدون هیچ فناوری و یا ابزار و موادی زندگی کنید ، این قانون سختیست شما برای آتش روشن کردن نمیتوانید از کبریت و دیگر وسایل آتش زا استفاده کنید باید چوب های خشک را آنقدر بچرخانید تا آتش بگیرد. باید از سنگ ها و چوب درختا به عنون ابزاراستفاده کنید . این یک چالش است تا ببنید تا چه حد می توانید بدون تکنولوژی و هیچ ابزاری مانند انسان اولیه زندگی کنید.

من هم مانند شما در خانه ای مدرن همراه با تکنولوژی زندگی میکنم بلکه این کار یک سرگرمیست تا بدانم در دوران باستان مردم چگونه زندگی می کرده اند و چگونه ابزارآلات و مایحتاج زندگی خود را تامین میکرده اند.

او در جواب این پرسش که زندگی در جنگل چه خطراتی دارد گفته :

زندگی-انسان-اولیه-آموزش-استرالیه-ابزار-سرگرمی

فقط مارهای سمی مرا تهدید میکنند پس باید مواظب قدم هایم باشم

او از سال 2015 این تفریح را ادامه داده و از زندگی خود در جنگل تصویر برداری می کند در این قسمت از سری ویدئو های آموزشی سایت آکرومارکت یکی از ویدئوهای ضبط شده توسط این شخص خواهیم دید.


منبع : https://primitivetechnology.wordpress.com/

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم