ساخت زمین‌شوی خودکار مجهز به باطری

ساخت زمین‌شوی خودکار مجهز به باطری

کار نظافت و شست و شو یکی از فعالیت‌های روزمره ماست. فعالیتی که در طول روز شاید دست‌کم یک‌بار آن را انجام می‌دهیم. فارغ از ضروری بودن چنین کاری، تمیز کردن و شستن کف مکان‌هایی که نیاز به شست و شو دارند، کاری است نسبتا سخت و خسته کننده. بویژه هنگامی که لازم است با زمین‌شوی آن را انجام دهیم. اولین نتیجه آن، خستگی دست‌ها و کمر است. پس نیاز مبرمی برای طراحی و سیله‌ای وجود دارد که بدون خم شدن و فشار آوردن به دست‌های‌مان، این کار را با دقت و درستی انجام دهد. دستگاهی خودکار که مانند یک روبات عمل می‌کند. از اینرو ساخت زمین‌شوی خودکار مجهز به باطری، گزینه مناسبی به نظر می‌آید.

پیش از این در یکی از پست‌های آموزشی سایت، شیوه طراحی و ساخت یک دستگاه کف‌شور را به شما آموزش داده‌ایم که درست مثل یک روبات عمل کرده و کار شستن کف اطاق‌ها را انجام می‌دهد. حال در پست آموزشی امروز در نظر داریم به شما طریقه ساخت زمین‌شوی خودکار مجهز به باطری را آموزش دهیم. این وسیله تنها شباهتی که به نمونه پیشین دارد، خودکار بودن آن است. بگونه‌ای که با این وسیله دیگر نیازی به فعالیت‌ دست‌ها نیست و تنها به وسیله دسته‌ای که برای آن در نظر گرفته شده است، هدایت می‌شود.

شما در ساخت این وسیله به مواردی نیاز دارید که همگی آنها در اطراف‌تان یافت ‌می‌شود. مثل دو عدد CD یا DVD که امروزه در هر خانه‌ای یافت می‌شود. پس اگر به ساخت زمین‌‌شوی خودکار مجهز به باطری علاقه دارید، وسایل مورد نیاز را تهیه و شروع به کار کنید.

ساخت زمین‌شوی خودکار مجهز به باطری-کاردستی-وسایل منزل-ساخت تی-ربات زمین‌شوی-زمین‌شوی خودکار

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم