مخزن موج ساز

مخزن موج (نمایش فیزیک موج سونامی)

مخزن موج ساز

ساخت دستگاه مخزن موج ساز (نمایش فیزیک موج سونامی)

مخزن موج ساز : اگر طی سفرهایی که به شمال و جنوب کشور پهناورمان سفر کرده باشید حتما مسیرتان به سواحل دریای آن مناطق افتاده است . هنگامی که کنار ساحل دریا ایستاده‌اید حتما متوجه این موضوع شده‌اید که در یک روز آرام موج بسیار کمتری به نسبت روزهای طوفانی دریا روی سطح آب می‌نشیند . البته وجود این امواج به ما نشان می‌دهد که وزش باد چقد تاثییرگذار در شکل گیری امواج می‌باشد .

در حالت کلی می‌توان گفت موج یک راه ارتباطی برای حرکت نیرو از جایی به جای دیگر می‌باشد . می‌توان از این رو نتیجه گرفت که باید نیرویی باشد که باعث ایجاد موج در دریا گردد که این وظیفه‌ی ایجاد این نیرو را باد به عهده می‌گیرد .بطور مثال اگر هنگامی که به سواحل می‌روید به حرکت موج‌ها توجه کنید متوجه می‌شوید که موج‌ها یکی پس از دیگری شروع به حرکت می‌کنند شما در آن لحظه چیزی که می‌بینید این است که آب انگار خودش بدون هیچ نیروی وارده‌ای حرکت می‌کند ولی اگر در همین لحظه یک جسمی (نظیر تکه چوب) روی آب شناور باشد می‌بینید که به هیچ‌وجه از جای خودش تکان نمی‌خورد و فقط بواسطه‌ی آمد و رفت موج بالا و پایین می‌شود .این جسم تنها زمانی شروع به حرکت می‌کند که باد باشد و یا بواسطه‌ی جزر و مد از جایی به جای دیگر منتقل گردد .

این آموزش جذاب را از دست ندهید : آموزش تبدیل پنجره کشویی به پنجره‌ برقی با قابلیت کنترل از راه دور با ساده ترین متریال ممکن کلیک کنید

مخزن موج (نمایش فیزیک موج سونامی)

امروز در تارنمای خلاقیت در ساخت آکرومارکت سعی داریم در قالب یک آموزش ویدئویی نحوه ساخت مخزن موج ساز را به شما همراهان همیشگی آکرومارکت نمایش دهیم تا با نحوه‌ی ایجاد موج آشنا شوید و حتی با یادگیری این آموزش جذاب موج سازی زیبا برای آکواریوم‌های خود در منزل بسازید و لذت ببرید .

موارد مورد نیاز برای ساخت مخزن موج ساز

کارتُن – شیشه آکواریوم – آرمیچر گیربوکس دار – چسب آکواریوم – بتُن (مخلوط ماسه و سیمان ) – کلید خاموش و روشن – باطری و جا باطری – درایور موتور دی‌سی (کنترل سرعت)

برای ورود به صفحه‌ی فروشگاه آکرومارکت کلیک کنید

این آموزش جذاب را از دست ندهید : آموزش ساخت ترازوی آشپزخانه کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم